2016-06-02, 22:08
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Aight så 4/4 3/3 på alla?

Ska ja complete components hela tiden? Inte som försvinner eller försvårar för craftingen då?
Ja. Har inte sett något recept som kräver inkompletta delar.
Citera
2016-06-03, 00:27
Medlem
när ja lvlar och får upgrades, bör jag dra till Darlet och ta ut components och lägga in i nya items eller bara sälja allt?
Citera
2016-06-03, 00:48
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
när ja lvlar och får upgrades, bör jag dra till Darlet och ta ut components och lägga in i nya items eller bara sälja allt?
Byter alltid till bästa componenten när nya blir klara.
Färdigt överblivet material kan sparas eftersom de kan behövas till recept eller för att rena altare. Sälja är sämsta alternativet eftersom pengar sällan är ett problem. Har du alltför många som du aldrig kommer använda kan du sälja för att frigöra space. Med 5 ryggsäckar uppstår det behovet sällan.
Citera
2016-06-03, 09:16
Medlem
Citat:

Ja, spara alltid för vissa gems är så svåra. Har man en gem som man tex använder till handskarna så kan man alltid köra samma gem i alla handskar man byter till. Så man behöver aldrig crafta den igen vilket är smidigt.
Citera
2016-06-03, 09:30
Medlem
Opilus5500s avatar
De här kommer jag vilja sitta många timmar i =))

Grim Dawn Map Editor
https://www.youtube.com/watch?v=i-MFbBUDTi0

Jag såg inget release datum, men de kanske redan släppt?
Citera
2016-06-03, 23:02
Medlem
Ursäkta att jag är så noob, kommer från diabloträsket där det bara var å kötta.

Lirar med polarna nu och ville spela en "hunter" så valde denna builden http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=33863

Har inte riktigt fattat vilka stats ja ska köra på när jag levlar och vilka devotions, ska jag kötta physique, cunning eller spirit? Ska jag ha items med cunning eller spirit eller firedamage?

tack på förhand

mialterego
Citera
2016-06-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursäkta att jag är så noob, kommer från diabloträsket där det bara var å kötta.

Lirar med polarna nu och ville spela en "hunter" så valde denna builden http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=33863

Har inte riktigt fattat vilka stats ja ska köra på när jag levlar och vilka devotions, ska jag kötta physique, cunning eller spirit? Ska jag ha items med cunning eller spirit eller firedamage?

tack på förhand

mialterego

Testa dig fram i början. Finns devotions för att ta fram det bästa från det mesta man vill bli bra på.
Citera
2016-06-16, 13:32
Medlem
liddens avatar
"The hidden path" som kom med senaste patchen var riktigt trevlig. Jag klarade av att hitta fram till slut även om jag verkar ha drabbats av någon sorts blindhet som gjorde att det tog mycket längre tid än det borde ha gjort.
Citera
2016-07-08, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
"The hidden path" som kom med senaste patchen var riktigt trevlig. Jag klarade av att hitta fram till slut även om jag verkar ha drabbats av någon sorts blindhet som gjorde att det tog mycket längre tid än det borde ha gjort.

Om jag spelar om spelet. Var hittar man "The hidden path" ungefär? Är det lätt att missa?
Citera
2016-07-08, 05:40
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Om jag spelar om spelet. Var hittar man "The hidden path" ungefär? Är det lätt att missa?

Det heter hidden av en anledning.

För första delen så går man norrut från Devils Crossing, och håller höger. Man ska gå ner till öster om ett hus, vägen är inte makerad på minikartan. För att komma vidare efter det så måste man läsa lapparna man hittar.
Citera
2016-07-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det heter hidden av en anledning.

För första delen så går man norrut från Devils Crossing, och håller höger. Man ska gå ner till öster om ett hus, vägen är inte makerad på minikartan. För att komma vidare efter det så måste man läsa lapparna man hittar.

Tack, kul! Jag har varvat spelet 5 ggr så därför ja fråga. Kan hända att man går på rutin och missar! =D
Citera
2016-07-11, 23:37
Avslutad
Vilket tycker ni är bäst av Grim Dawn och Path of Exile? Har tänkt pröva ett av dem. Borde egentligen pröva båda men har inte riktigt tid att sätta mig in i två spel. Vore tacksam om någon orkade svara. Har spelat Diablo 1 och framförallt 2 i mängder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in