2016-05-11, 19:12
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purra
Någon som har tips på en vettig build när man levlar och lirar Nightblade , Dual Wield ?
Det är inte som Diablo 3 där det bara är vissa builds som funkar. Du vilja vilka skills som helst och om du inte gillar dom kan du köpa tillbaka poängen. Det enda som begränsar dig är vilka klasser du valt. Vill du ändå se hur andra byggt finns det forum på grimdawn.com
Senast redigerad av kinky_M 2016-05-11 kl. 19:35.
Citera
2016-05-18, 02:16
Medlem
kinky_Ms avatar
Sprängde alla blockerade vägar och upptäckte att första akten är minst dubbelt(kanske mer) så stor som det man når utan att spränga bort blockeringarna.
Citera
2016-05-18, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Det är inte som Diablo 3 där det bara är vissa builds som funkar. Du vilja vilka skills som helst och om du inte gillar dom kan du köpa tillbaka poängen. Det enda som begränsar dig är vilka klasser du valt. Vill du ändå se hur andra byggt finns det forum på grimdawn.com
Jo jag vet men vissa skills / talents är mer värda en andra upptäckte jag. Ex så blev jag väldigt mycket mer effektiv när jag tryckte upp mina poäng så jag fick execution chans på mina attacker. Så lite mer optimal build finns ju men ja det mesta funkar. Men jag är nöjd med den jag kör nu då jag läste på lite mer och bestämde mig för vad jag ville satsa på . Dock behöver jag läsa in mig lite mer på devotions så jag kan optimera dom till min spelstil Jävligt kul spel dock
Citera
2016-05-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Sprängde alla blockerade vägar och upptäckte att första akten är minst dubbelt(kanske mer) så stor som det man når utan att spränga bort blockeringarna.

Jo, det den missen gjorde jag också första varvet. Jäkla massa man bara missar om man inte spränger där. Finns väldigt mycket dolt, men då mindre ställen. Även fast man lirat 5 varv så är det svårt att hitta vissa saker igen märker jag. Utforskar man inte tillräckligt så är det lätt man springer förbi.
Citera
2016-05-20, 20:26
Medlem
Hur får man ner folks skapelser (monster och banor)?
Citera
2016-05-30, 13:28
Medlem
Drugdors avatar
Jävla bra spel det här. har nu en 75 sorc och 75 blademaster både är väl mitten av ultimate man vill prova något nytt och bygger upp en witchblade nu pga av items jag hittat skall försöka få den så tankig så möjligt med 2hands klubba riktigt rolig än så längre.

Slår ut D3 men PoE håller sig kvar.
Citera
2016-05-30, 17:39
Medlem
liddens avatar
Enter the Crucible.
Citera
2016-06-02, 15:41
Medlem
Hur gör jag för att crafta relicen Rampage?

Jag har en Blood of Ch'thon (1)
Jag har en Severed Claw (1)
Jag har en Vicious Spikes (1)
Jag har en Roiling Blood (1)

Ändå funkar det inte?
Senast redigerad av Mialterego 2016-06-02 kl. 15:44.
Citera
2016-06-02, 16:34
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Hur gör jag för att crafta relicen Rampage?

Jag har en Blood of Ch'thon (1)
Jag har en Severed Claw (1)
Jag har en Vicious Spikes (1)
Jag har en Roiling Blood (1)

Ändå funkar det inte?

Du har hittat "blueprint" för den och har 15000 iron?
Citera
2016-06-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Du har hittat "blueprint" för den och har 15000 iron?

Yes måste man ha 4/4 av alla för att göra den eller räcker det med en?

En annan fråga ska jag alltid använda mig av complete components? Känns som att det förstör sedan när man är vid blacksmithen!?
Citera
2016-06-02, 18:12
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Yes måste man ha 4/4 av alla för att göra den eller räcker det med en?

En annan fråga ska jag alltid använda mig av complete components? Känns som att det förstör sedan när man är vid blacksmithen!?

Du måste ha hela komponenter för crafting, bara en del räcker inte.
Citera
2016-06-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Du måste ha hela komponenter för crafting, bara en del räcker inte.

Aight så 4/4 3/3 på alla?

Ska ja complete components hela tiden? Inte som försvinner eller försvårar för craftingen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in