Citat:
Ursprungligen postat av
kinky_M
Sprängde alla blockerade vägar och upptäckte att första akten är minst dubbelt(kanske mer) så stor som det man når utan att spränga bort blockeringarna.
Jo, det den missen gjorde jag också första varvet. Jäkla massa man bara missar om man inte spränger där. Finns väldigt mycket dolt, men då mindre ställen. Även fast man lirat 5 varv så är det svårt att hitta vissa saker igen märker jag. Utforskar man inte tillräckligt så är det lätt man springer förbi.