Tack opilus för de här tipset. De här spelet verkar vara min smak, ett spel som har detaljrikedom och påminner om diablo2 och de ser riktigt bra ut.
Diablo3 blev en flopp enligt mitt tycke pgr ser ut som WoW. Efter par timmar med D3 så beslut jag lägga ner D3 för all framtid.
Hoppas Grim dawn kan fylla de tomrummet eventuell framtid