2011-10-17, 21:07
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Ja! Pojken är obducerad så man vet nog med säkerhet vad han dog av

Bara en preliminär obduktion.

Ni andra som fortfarande gaggar kring vem som är BO, läs tråden! Det har avhandlats i minst 30 sidor och det är bekräftat att det är Texas!

Till er som dömer både pappan och mamman efter vad de döpt barnen (!) och hur de ser ut(!), ni borde först och främst sopa upp skiten framför er egen husvagnsdörr och sedan vänta tills man åtminstone vet att pojken ens blivit mördad. Det är inte bekräftat än och ingen är ännu misstänkt.
Citera
2011-10-17, 21:08
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moetSpringer
BO ÄR T.

den som fortfarande tvivlar kan gå in på facebook, söka på T's namn och sedan klicka "offentliga inlägg" till vänster. Case closed.

Jag hittar ingenting när jag söker på hans namn på facebook. Länka då. Inte för att jag tvivlar på vem offret är, men är ändå nyfiken.
Citera
2011-10-17, 21:09
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Bara en preliminär obduktion.

Ni andra som fortfarande gaggar kring vem som är BO, läs tråden! Det har avhandlats i minst 30 sidor och det är bekräftat att det är Texas!

Till er som dömer både pappan och mamman efter vad de döpt barnen (!) och hur de ser ut(!), ni borde först och främst sopa upp skiten framför er egen husvagnsdörr och sedan vänta tills man åtminstone vet att pojken ens blivit mördad. Det är inte bekräftat än och ingen är ännu misstänkt.

Jojo! Men de har gått ut med att det är mord, därför vet de vad som hänt.

I övrigt håller jag helt med dig. Det skulle vara långt i från första gången som FB pöbeln haft fel.
Citera
2011-10-17, 21:10
Medlem
Snurrens avatar
Jag fick en otäck intuitiv känsla av att det var det äldre syskonet som blivit ovän med 4-åringen som gjort det... när jag först läste om det. Hela fallet verkar oerhört sorgligt och förfärligt. Månne får socialförvaltningen på pälsen nu (igen) för att det inte tagit felsignaler på allvar.
Citera
2011-10-17, 21:10
Medlem
En vän från ljungby skrev precis på facebook:

"Har varit o Tänt ett Ljus För Texas"
Citera
2011-10-17, 21:11
Medlem
Taliders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Jag hittar ingenting när jag söker på hans namn på facebook. Länka då. Inte för att jag tvivlar på vem offret är, men är ändå nyfiken.

http://imgur.com/cgfKe

Jag gjorde precis som han sa....
Citera
Medlem
Aftonbluffens avatar
Att en liten 4-årig kille försvinner efter ett familjebråk och ett par timmar senare hittas död ett stenkast från sitt hem borde utesluta en okänd GM.

Är det helt uteslutet att pappan haft permission?
Citera
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Även fast det är mindre troligt är det absolut inte omöjligt, men brukar inte polisen gå ut med vissa rekommendationer när dom misstänker att det går en barnamördare lös?
Jag vet inte vad polisen "brukar" göra i sådana situationer.

Men det finns alltid läge för en tråd som denna att fundera lite kring OM den skyldiga inte finns inom familjen, vem skulle det då kunna vara som är GM? Lite kreativt tänkande utanför boxen.

Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Korrigerar mitt påstående; det skulle förvåna mig mycket om det visar sig vara någon annan än pappan...
Bli förvånad. Farsan sitter redan på kåken.
Citera
2011-10-17, 21:12
Bannlyst
att man på nyheterna berättar om soc insatser och även intervjuar en kärring på soc stärker definitivt caset att det är syskonen eller mamman som är skyldiga
Citera
2011-10-17, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av offpist11
att man på nyheterna berättar om soc insatser och även intervjuar en kärring på soc stärker definitivt caset att det är syskonen eller mamman som är skyldiga

Glöm inte bort farmor
Citera
2011-10-17, 21:15
Medlem
movieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty311
Jag gissar på knivstick eller något vasst föremål. Annars kan man inte fastställa mord så snabbt.

Du har ingen koll på nåt va? Skulle kniv stick eller vassa föremål vara det enda som går att fastställa direkt. Använd din fantasi så kommer du nog på hur många saker som helst som polisen kan dra slutsatsen till mord genom att bara komma till brottsplatsen.
Citera
2011-10-17, 21:17
Medlem
Wettexs avatar
Högsäter (705 invånare) ligger i Färjelanda kommun i Dalsland.
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%B6gs%C3%A4ter

• Hogane ser ut att vara en gård i Tanums kommun, norra Bohuslän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in