2011-10-17, 20:20
Medlem
Fan, en sak är i alla fall säker när det gäller Roger. Han är inte sodomit i alla fall

Hur ser fördelningen ut mellan pojkar och flickor av hans barn? Tänk om nån av hans knoddar visar sig vara sodomit, undrar om han skule bli arg då

Ärligt talat, hur ser man på sodomi i såna här utpräglade WT-familjer med många barn? Är det nån som har nån vetskap om det kanske?
Citera
2011-10-17, 20:20
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Kanon, tack! Exakt vilken adress är det på den fastigheten som ligger brevid (till höger om) Texas familjs hus? Alltså den närmast dagiset, jag är lite osäker på adressen ifråga
Donationsgatan 45 - 39
Kartan http://kartor.eniro.se/m/axS9R

"Mannen" du tänker på, initialer, tack.
Citera
2011-10-17, 20:21
Medlem
harperlees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutmigihuvudet
Vad i helvete? Är det ens bekräftat att pappan är kvinnomisshandlare? Lägg av med ryktesspridningen, du tillför just nu inte tråden någonting. Att folk tidigare i tråden säger att mamman "är psyksjuk" är också en vridning. Du bör tänka på hur du uttrycker dig - om du öht ska uttrycka dig - med tanke på att du inte har särskilt bra hand om språket. Folk kommer att missförstå dig och vips, så är ett falskt rykte startat.

Pappan sitter i fängelse för grov kvinnofridskränkning, det står upprepade gånger i tråden.
Citera
2011-10-17, 20:21
Medlem
linkolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistermonster

(...)

För övrigt var det ett jävla liv i området igår strax efter 18, ungefär som barn som var väldigt upprörda eller bråkade med varandra. Tror inte att tidningarnas 17:00 stämmer riktigt med exakt när pojken försvann, tror det var någon timme, en och en halv senare, ungefär i samband med skriken på gården. (och nej det var inte barn som ropade efter någon, de var riktigt upprörda)

(...)

Som Rallarsvingen tycker ovan, du har väl slagit en signal till snuten och gett dem denna biten information? Det kan vara värdefullt för utredningen.

Tack för din beskrivning av läget för övrigt!
Citera
2011-10-17, 20:22
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutmigihuvudet
Vad i helvete? Är det ens bekräftat att pappan är kvinnomisshandlare? Lägg av med ryktesspridningen, du tillför just nu inte tråden någonting. Att folk tidigare i tråden säger att mamman "är psyksjuk" är också en vridning. Du bör tänka på hur du uttrycker dig - om du öht ska uttrycka dig - med tanke på att du inte har särskilt bra hand om språket. Folk kommer att missförstå dig och vips, så är ett falskt rykte startat.

det var en tidigare i tråden som "kände" dom som skrev detta. Och han har enligt uppgifter också åkt in på kåken pga kvinnomisshandel?

Varför försvarar ni honom? helt sjukt, skäms på er. Stackars barn som får växa upp med dessa föräldrar.
Citera
Medlem
guess-whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistermonster
http://kartor.eniro.se/m/axSwz

Såhär ser det ut, de tidigare kartorna har varit lite felaktiga gällande exakt var pojkens kropp hitttats.

Dock källarväg med utgång på kortsidorna av huset närmast brottsplatsen.

För övrigt var det ett jävla liv i området igår strax efter 18, ungefär som barn som var väldigt upprörda eller bråkade med varandra. Tror inte att tidningarnas 17:00 stämmer riktigt med exakt när pojken försvann, tror det var någon timme, en och en halv senare, ungefär i samband med skriken på gården. (och nej det var inte barn som ropade efter någon, de var riktigt upprörda)

Området där pojken hittades är inte stenigt, utan mjuk "mullig" mark. Man kan med lätthet röra sig osedd i skogsbrynet i mörkret.

Tänkte bara bidra med information!

Nu snackar vi. Kanoninformation. Rimligtvis har BOs hus också källarutgångar på kortsidorna vilket förenklar en hel del. Kan tänka mig att det är väldigt mörkt på baksidan utan husen (gräsplanen mellan skogspartiet och husen) vilket förenklar en ev. förflyttning av kroppen.
Inte helt otänkbart att BO blivit tvingad/lockad in i någon trappuppgång (inte enbart BOs hus).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Problemet är den ringa ålderskillnaden mellan Texas och Nemo. Kanske borde mod upplysa BO:s namn i rubriken?

Nemo född i januari 2008 och har alltså inte fyllt 4 år än men är väldigt nära 4 år.
Texas var enligt artikeln i Bohusläningen 3 år den 8 augusti 2009, alltså borde han ha fyllt 5 år någon gång före den 8 augusti i år.

En är alltså 3 år och 10 månader, den andre 5 år och XX månader (kan vara hur många/få som helst).

Är det media som inte har rätt ålder eller vet inte polisen hur gamla ungarna är? eller än värre, föräldrarna!
Citera
2011-10-17, 20:23
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myntalicious
Alltså mamman, med tanke på att pappan sitter inne?

Vad är pappan dömd för?
Slagit mamma mellan betäckningarna?
Citera
2011-10-17, 20:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limas
Ja, och mitt i denna fasansfulla verklighet, klampar jag rätt in i denna "solskinnshistorie",

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.543890-farmor-till-sex-men-inte-mamma

men var tog "farmor och farfar vägen"? Det hela stämmer med att Texas va ca 3 år, när denna artikel skrevs. Fick "farmor och farfar" nog?? Vilken jävla tragedi...
Nej, åldern stämmer inte alls.

Texas i artikeln (Publicerad 8 augusti 2009) är nästan fyra år 2009 -- det innebär att han är fem år eller nästan sex år 2011.

Det barn som då avlidit är i så fall Nemo i artikeln. Nemo var två år 2009, och således fyra år 2011.

Har barnets namn blivit fel?

Citat:
Texas, snart fyra år, dricker saft ur en plastflaska och tvåårige Nemo leker i sandlådan.
Senast redigerad av micro113 2011-10-17 kl. 20:27.
Citera
2011-10-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Varför snackar jag skit? här är beviset.

Läs hela min post och svara på den som helhet, utan att bara välja ut en del där det visade sig att jag hade fel (om du är riktigt duktigt noterar du mitt "ens", som är en brasklapp.)

Om det inlägget du citerar är din grund för att han skulle vara barnmisshandlare är du ute och cyklar: Min tidigare kritik håller och den kvarstår.
Citera
2011-10-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
kul att du försöker försvara en kriminell kvinno och barnmisshandlare. Ta din snyfthistoria någon annanstans är du snäll. Han ser för svag ut för att ge sig på annat än kvinnor och barn, och gör man det så ser man fan äcklig ut.

Allvarligt, kan du inte sluta förstöra tråden med skit? Är du ens läskunnig? Ingen logik har du i dina inlägg heller, utan lägger ut allt som du själv "känner" och "tycker dig se" i de misstänktas utseenden. Hur ser du själv ut? Snäll/dum? Hederlig/Kriminell? Ser du ut som en typisk brottsling? Hur ser en sådan ut?? idiot. Håll dig till Twitter istället.

Och du skriver "kriminell kvinno och barnmisshandlare".. Jag undrar då, finns det icke kriminella kvinno- och barnmisshandlare?
Citera
2011-10-17, 20:26
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Någon som vet vem han gav sig på 2010? Sin fru eller någon annan kvinna?

Sin fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in