2011-10-17, 19:01
Bannlyst
Har inte den mamman gjort annat än att ligga hemma och knulla och föda ungar eller? Verkar ju helt sinnesjuk. Sätter min peng på mamman som inte orkat med Texas som haft ADHD och varit besvärlig.
Citera
2011-10-17, 19:01
Medlem
Vattendroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundb
http://kartor.eniro.se/m/axSMw

Bra, tack. Nu är det bara bostaden kvar, så kanske man kan göra
ett rörelsemönster. Någon?
Citera
2011-10-17, 19:02
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Men om de också fått ett barn 2011 har det barnet alltså tillkommit i samband med att pappan suttit inne eller har jag fel? Är barnet som är född 2011 kanske inte alls barn till Roger? Kanske kan vara av intresse att veta om den styvpappa i familjen finns inblandad tänkte jag.

Exakt när han suttit inne är väl lite oklart, men oavsett det så går det ju bra att göra barn i samband med permissioner eller besök på fängelset.
Citera
2011-10-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Familjedrama som urartade, helt 100. Någon närstående ligger snart pyrt till när obduktionen bevisat att det var mord.

Kanske lätt att dra den slutsatsen eftersom det ligger närmast till hands.
Men om man alltför snabbt låser sig vid första teorin, så kanske man missar den verklige gärningsmannen. Kan vara en sexbrottsling som har slagit till. Snart får vi nog besked.
Citera
2011-10-17, 19:04
Medlem
Om det är ett sexbrott borde det ha hittats sperma på kroppen, i munden eller i anus och det borde väl också vara spår efter penetration av anus?
Citera
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasip
Ja du har säkert rätt kommer inte ihåg alla detaljer, men visst är det väl vanligare att föräldrar dräper sina avkomlingar än att barn dödar barn? fadern kan vi ju avfärda då han sitter

Har ingen statistik, men visst är det så. De gånger barn dödar barn blir enormt uppmärksamt, du kanske kommer ihåg killarna som lurade med sig en knatte i England för några år sedan
Citera
Medlem
cirkuspoliss avatar
Detta är famlijen Linder*t. Jag vet vilka de är och det här är verkligen familjen från helvetet.

R*ger har i åratal spöat och våldtagit sin helt vridna fru. De har typ nio månader och 15 sekunder mellan barnen. Han är dömd för grov kvinnofridskränkning mot sin nuvarande fru och flera grova misshandlar av sin f.d. som han förövrigt har TVÅ BARN TILL med.

Familjen flyttar typ en gång om år, eller så fort den nya kommunen får upp ögonen för vad som pågår.
Citera
2011-10-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Uppgifter finns i tråden om att de fått gemensamma barn år -02, -03, -04, -06 (Texas), -08, -09, -11

De har minst sex barn kan man också utläsa ifrån tidningsartikeln:http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.543890-farmor-till-sex-men-inte-mamma

Men om de också fått ett barn 2011 har det barnet alltså tillkommit i samband med att pappan suttit inne eller har jag fel? Är barnet som är född 2011 kanske inte alls barn till Roger? Kanske kan vara av intresse att veta om den styvpappa i familjen finns inblandad tänkte jag.

Han satt väl inne nu? Det tar ju cirkus 8-9 månader innan ungen kommer ut, så rimligtvis är han pappa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendroppe
Bra, tack. Nu är det bara bostaden kvar, så kanske man kan göra
ett rörelsemönster. Någon?

Enligt adress som framkommit borde det se ut såhär

http://kartor.eniro.se/m/axSnj
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesperNilsson
Om det är ett sexbrott borde det ha hittats sperma på kroppen, i munden eller i anus och det borde väl också vara spår efter penetration av anus?

Ja, för varje sexbrott inbegriper penetration och ejakulation? Jävla tomte.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PDec
Kanske lätt att dra den slutsatsen eftersom det ligger närmast till hands.
Men om man alltför snabbt låser sig vid första teorin, så kanske man missar den verklige gärningsmannen. Kan vara en sexbrottsling som har slagit till. Snart får vi nog besked.

Jag drar den slutsatsen för det är den vanligaste GM vid denna typen av brott mot små barn. Slår vad om att polisen tänker likadant. Återstår att se hur rätt jag har.
Citera
2011-10-17, 19:06
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperNilsson

Sexbrott behöver inte alls inbegripa varken sperma eller penetration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in