Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Håller med dig att media verkligen lutar åt ett barn som gm.
Riksmordskommissionen är också inkallade nu, vad kan man dra för slutsatser om det tror ni?
att dom är nära en lösning nu men behöver få alla pusselbitar på plats, det får man hjälp av exprterna från kommissionen..
Jag tror att polisen har en klar bild om vad som hänt, vem som vållat den lilla pojkens död och att fallet är offentligt löst innan helgen (eller så är det bara önsketänkande från mig)