Jag noterar att Flashbacks virtuella riddarkår börjar spänna musklerna allt mer. De vet ju absolut hur man handskas med alla situationer i alla väder; och visst är det väl ändå mångkulturen och massinvällningen som är skuld till allt i dagens urartade svenska samhälle.
Ut med packet, tja-la-lalala-laaa!
Jösses. Är det inte blattar så är det resande, är det inte negrer så är det araber och
om det nu mot förmodan är etniska svenskar så kan det ju alltid finnas en strimma av finneblod i den genetiska bägaren som ställer till det; om de nu inte gått en WT-kurs i hur man som wiggah ska bete sig mot kreti och pleti. För blonda renrasiga svenskar har aldrig begått brott, det vet vi ju. Om de nu inte är psyksjuka alltså, för då kan vi renrasiga i undantagsfall begå brott. Kanske.
FB-eliten har talat.
------
Angående Tony så kan det vara så enkelt att han inte vill rikta agg emot hans eget barn; vilket lätt kan ske om man beblandar sig. Jag vet inte hur hans situation ser ut och även om jag generellt håller med om att vi alla har ett ansvar så är det inte så svart eller vitt som vissa försöker få det till.
Månsan var ju roligast som minsann lärt sig av hanses barns mor hur man ska säga ifrån och handskas med stimmiga kids. Vilken tur att du har en sådan redig tjej/fru/sambo/särbo/knullbo/kulbo/whatever som har uppfostrat dig väl. Vi alla har ju inte sådan tur...