2011-10-19, 11:36
Medlem
Linxieloos avatar
Jag hoppas att de ser över Tonys berättelse. Jag dömmer inte utifrån etnicitet men har man levt i krig suddas gränserna ut över vad man kan göra för att försvara sin familj. Jag är ganska säker på att T inne var världens mest välupfostrade unge. Ponera att T gjorde nåt mot Tonys unge, jag självskulle bli skogstokig om jag såg nån ge sig på nån av mina ungar..
Citera
2011-10-19, 11:37
Medlem
jojobantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Kunde inte instämma mer. Blev riktigt förbannad när jag såg Tony Muhaxhiri sitta i tidningarna och tycka synd om sig själv. Jävla patrask som inte ens kan säga till två (?) barn när de bråkar o slåss. Att han sen går ut i tidningarna idag och säger något i stil med att "hade jag vetat vad jag nu vet, så hade jag följt efter" visar ju bara ytterligare vilken patetisk typ han är. Hade han haft lite mer vett i sin skalle så kanske pojkstackaren varit i livet idag.

Som sagt, en riktigt patetisk och mediakåt snubbe är det enda han är. Varken mer eller mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av ov.tjarka
Kan man vänta sig nåt annat av en kosovoalban?
Han passade säkert på att sno ungarnas cyklar medan de bråkade.

Vilken jävla megaidiot till juggejävel. Har själv barn och säger till andras barn om det stimmas eller lever om för mycket. Alla gånger säger jag till om det är ett liknande bråk på gång. Då jävlar är det stopp där och då eller så blir det "hot" om samtal med samtliga inblandades föräldrar. OCH det är ju där problemet kommer in. Det finns så mycket drägg i olika områden som inte kan ta hand om sina barn (eller skiter i att ta hand om dom), vilket medför att det är svårt så in i helvete att bryta en sådan negativ trend med bråk/våld/mobbning. Jag menar om ingen sätter gränser hemma så är man ju kung i allt man gör. Sen vaknar man upp lite äldre med stora problem att leva ett bra liv, eller så får man ordning på livet och tänker tillbaka på vilken jävla idiot man var och undrar varför ingen ingrep.

En stor jävla spya till alla dom som inte tar livet på allvar och vårdar sitt eget och andras liv.
Senast redigerad av jojobanta 2011-10-19 kl. 11:38. Anledning: felskrivning
Citera
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Har man kommit fram till offrets och/eller eventuella förövares ursprung? Inga normala svenska barn håller på med saker som dessa - eller det gjorde iaf inte det fram tills massinvandringen startade,

Offret är för hundrade gången svensk! Ingen är misstänkt än.
Citera
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000
Ett rep eller något liknande....som dom sedan gjort sig av med.

Kan vara det, en halsduk kanske
Citera
Medlem
Du är fan skadad människa, hur kan koppla ihop invandringsfrågor med att barn mist sitt liv på grund av andra barn?

Efterbliven, det är va du är.

Brukar sällan kommentera, men fan för din typ.
Citera
2011-10-19, 11:38
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Har man kommit fram till offrets och/eller eventuella förövares ursprung? Inga normala svenska barn håller på med saker som dessa - eller det gjorde iaf inte det fram tills massinvandringen startade,
Offret och hans familj är etniska svenskar. Gärningsmannen/männen vet man inte ännu men i området bor många barnfamiljer med utländsk härkomst. Vad man vet är att offrets syskon inte var på lekplatsen den här kvällen så de kan inte vara gärningsmän. Pojken bråkade med en annan pojke och då skyndade sig den andre pojkens syskon och vänner till platsen och alla bråkade då med pojken. De jagade och sprang efter honom till platsen där han senare hittades mördad.
Citera
2011-10-19, 11:40
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freetch
Du är fan skadad människa, hur kan koppla ihop invandringsfrågor med att barn mist sitt liv på grund av andra barn?

Efterbliven, det är va du är.

Brukar sällan kommentera, men fan för din typ.

Jag antar att det var riktat mot mig, men snälla lär dig att citera för att slippa framtida missförstånd.

Självklart är det relevant att ställa en fråga om gärnings"männens" härkomst då invandrare från vissa regioner är extremt överrepresenterade inom våldbrott. Eller ska man bara blunda för sanningen och fortsätta inbilla sig att alla etniciteter är precis likadana?
Citera
2011-10-19, 11:42
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Offret och hans familj är etniska svenskar. Gärningsmannen/männen vet man inte ännu men i området bor många barnfamiljer med utländsk härkomst. Vad man vet är att offrets syskon inte var på lekplatsen den här kvällen så de kan inte vara gärningsmän. Pojken bråkade med en annan pojke och då skyndade sig den andre pojkens syskon och vänner till platsen och alla bråkade då med pojken. De jagade och sprang efter honom till platsen där han senare hittades mördad.

Det låter som samma fega flockbeteende som menaiter brukar hålla på med..
Citera
2011-10-19, 11:42
Medlem
nitinitis avatar
Citat:

Ja, detta börjar likna ett solklart rasbrott bland 4åringar! Herregud har I&I hittat hit eller?
Citera
2011-10-19, 11:45
Medlem
jojobantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom

Fy fan första gången jag läser detta att hans egna syskon inte fanns på platsen och att det är ett helt koppel med andra ungar som våldför sig på lillkillen, 4 år gammal, tills han dör möjligen genom kvävning. Blir helt jävla varm i hela kroppen när jag tänker på hans sista upplevelser nedtryckt i marken utan undsättning fast han e på hemmaplan.

Ja grattis till killarna som nitade honom, visst det är smågrabbar de också, men helst skulle jag vilja trycka in deras namn i en GM databas som alla har tillgång till. Lite som hitta.se typ. Sen kan man följa deras liv och se till att de enda möjligheter de kommer att ha är att jobba häcken av sig och helst med välgörenhet resten av sitt liv. För några valmöjligheter till liv ska de inte ha, och välgörenhet passar väl utmärkt
Citera
2011-10-19, 11:49
Medlem
Summerbirds avatar
Citat:
Enligt ett vittne ska en äldre pojke ha brottat ned fyraåringen på rygg, satt sig på honom och hållit fast hans armar.

http://m.expressen.se/kvp/1.2595913
Citera
2011-10-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --68--
Om det inte är hans pappa så är det iaf personen som bodde med mamman när han var liten.
Har du info och namn på riktiga pappan (till Roger) så jag kan kolla upp det.

Den jag syftar på heter Roger enligt alla register och han sitter inne nu enligt uppgift, den jag skriver om är Rogers pappa!

Ber om ursäkt om det blev fel, kollade mina register som brukar vara tillförlitliga.
"Roger" eller Emil som han egentligen heter bodde med sin mamma och en annan snubbe,, vet ej vad han heter. Men Emils riktiga pappa som dog när Emil va nyfödd hette Roger ,, därav Emilsn namnbyte till just Roger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in