Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Kunde inte instämma mer. Blev riktigt förbannad när jag såg Tony Muhaxhiri sitta i tidningarna och tycka synd om sig själv. Jävla patrask som inte ens kan säga till två (?) barn när de bråkar o slåss. Att han sen går ut i tidningarna idag och säger något i stil med att "hade jag vetat vad jag nu vet, så hade jag följt efter" visar ju bara ytterligare vilken patetisk typ han är. Hade han haft lite mer vett i sin skalle så kanske pojkstackaren varit i livet idag.
Som sagt, en riktigt patetisk och mediakåt snubbe är det enda han är. Varken mer eller mindre.
Citat:
Ursprungligen postat av ov.tjarka
Kan man vänta sig nåt annat av en kosovoalban?
Han passade säkert på att sno ungarnas cyklar medan de bråkade.
Vilken jävla
megaidiot till juggejävel. Har själv barn och säger till andras barn om det stimmas eller lever om för mycket. Alla gånger säger jag till om det är ett liknande bråk på gång. Då jävlar är det stopp där och då eller så blir det "hot" om samtal med samtliga inblandades föräldrar. OCH det är ju där problemet kommer in. Det finns så mycket drägg i olika områden som inte kan ta hand om sina barn (eller skiter i att ta hand om dom), vilket medför att det är svårt så in i helvete att bryta en sådan negativ trend med bråk/våld/mobbning. Jag menar om ingen sätter gränser hemma så är man ju kung i allt man gör. Sen vaknar man upp lite äldre med stora problem att leva ett bra liv, eller så får man ordning på livet och tänker tillbaka på vilken jävla idiot man var och undrar varför ingen ingrep.
En stor jävla spya till alla dom som inte tar livet på allvar och vårdar sitt eget och andras liv.