Citat:
Ursprungligen postat av EmmaKlara
Men vad har kusingifte, psykopati, paranoia och liknande med det här fallet att göra.
Sådant går väl att diskutera på andra sidor för den som har så stort behov av det och inte i samband med en 4-årings död.
Det finns ju politisktinkorrekt, Fria Tider och allt vad det heter. Där uppskattas den här sortens inlägg.
Bra, jag tycker vi återgår till ämnet. Övriga är välkomna upp nattetid till Stockholms förorter. Och för akademikerna tar vi en dagstur till Rinkeby och tittar på fruktstånd. Påvägen ut passerar vi Solvalla där vi kan låna skygglappar eller sugrör så vi bara kan titta rakt fram.
För övrigt påstår jag ingenting, jag citerade inlägg om vilket håll det barkar åt och jag spekulerar i följande:
Någonting hände uppenbarligen när dom små barnen lekte. Texas råkade/kastade en pinne/tog en leksak/slog till en av dom mindre barnen. En äldre bror till någon av de mindre barnen ville hämnas.
Frågan man ställer sig samtidigt - kan en person gjort det här utan att någon bland de övriga barnen
inte såg vad som hände?....eller så var dom flera som slog/tryckte ner Texas...sedan gick dom bara därifrån. Jag tror Polisen redan har fått fram intessanta uppgifter i alla dessa förhör som nu gjorts.