Citat:
Ursprungligen postat av getz
Menar att antalet rapporter kommer mångdubblas om en sådan funktion införs och som det ser ut nu finns det redan att göra på själva forumet. Är det någon användare man stör sig på kan man väll "ignorera" personen eller ta sig tid att rapportera den långa vägen.
Ursäkta min principiella hållning, men om nu reglerna innefattar även PM bör möjligheten att rapportera dessa finnas likadant som möjligheten att rapportera inlägg. Mångdubbling är nog för mycket, men visst blir det fler rapporter än idag. Dock mycket mindre belastning, som jag nämnde tidigare.
Ignorering i all ära - men då låter man också användare som bryter mot reglerna hållas kvar. Non grata i forumet, men ok i PM?

Notera väl att jag skiter fullständigt i vad folk gör över PM. Vill någon sälja knark eller kropp sker så flera gånger i sekunden redan. Detta är en ren regelmässig fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Har TS inget liv utanför forumet än att bry sig om detta? sen är det bara radera PM som man får svårare än så är det inte,nej detta ska rapporteras till pappa eller mamma.
Jodå, jag har ett roligt liv utanför forumet. Tror jag.
Saknar jag liv för att jag startat denna tråd med ett ämne som faller utanför ditt intresseområde?