Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Nej det stämmer väl, det är inte så det dräller in rapporter gällande regelbrott via PM.
Inte så konstigt eftersom denna funktion saknas. Med tanke på att användare måste byta eller lämna sitt lösenord (vilket jag gjort någon gång) är det självfallet att ni inte får in så många rapporteringar om detta. PM lever sitt egna liv, och ni skulle bara veta hur många PM som skickas i anledning till knarkhandel, sexförsäljning och hälerihandel bakom eran vetskap! Men det ser ni ju inte, eftersom det är så jobbigt att rapportera PM till moderatorer.
Citat:
Och även jag, som moderator har blivit erbjuden olagliga transaktioner av sexuell karaktär, via PM. Hål i huvudet på den näthoran, om vi säger så.
Tell us more! Som moderator vore det intressant för oss användare att veta hur mycket skit du tar emot utan att för den skull kunna rapportera det på enkelt sätt via knappfunktion!
Citat:
För att svara på trådens titel med: Jag tror att det kommer införas när teknikerna betat av punkt 372 på to-do-listan, eller så.
Kunde du inte ha hittat på något mer fascinerande? Jaja, teknikerna har minst 372 saker att ta hand om...men allt som handlar om användarnas liv och enkelhet i att skriva på Flashback Forum ligger så långt bak att man baxnar. Precis som vanlligt känner vi att ledningen har semester, bryr sig om helt andra saker - än att faktiskt orka göra något åt vad halvmiljonen användare behöver! Återigen...skam och dåliga ursäkter. Förklaring på det, o du mod som har seende i Outlaw?