Citat:
Ursprungligen postat av Cantoras
Många var entusiastiska förra gången vi skulle starta en tävling i tråden, men i slutändan var det vädigt få som ställde upp, trots att Salgoud och dePaul lade ner mycket jobb på att fixa ett bra och intressant koncept.
Jag räknar med att det kan bli ett stort gehör inför en första omgång men att detta kommer att avta. Men det är också där som det är viktigt att flera deltar genom att rösta och att visa intresse inför pågående tävlig och kommande månad.
Självklart kommer flera att lägga ner ett jobb i detta för att det ska fungera, men det kan förhoppningsvis ge ett bra resultat också.
Citat:
Idén med än tävling är kul - men vi har redan testat och sett att det inte funkar i praktiken.
Det är väl dags att vi styr upp något seriöst, personligen tror jag att detta kan locka både flera att skriva i matlagning samt nya medlemmar.
Citat:
Ett koncept vore dock att samla länkarna til lde bilder som publiceras i "Bilder på dina maträtter" en gång i månaden och ha en omröstning. Det blir öppet och utan tema, men det blir i alla fall många bidrag.
Tror jag däremot inte alls på, just den tråden har väldigt sviktande kvalité och tyvärr en hel del pajkastning. En tävlingstråd ska i mina ögon vara befriad från personer som ej tillför konstruktiv kritik.