2013-09-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agor
Finns det nån länk till klippet?
http://www.youtube.com/watch?v=u3k7lykTWTk
Citera
2013-09-09, 22:09
Medlem
Vem är jerrys flickvän i Serenity Now avsnittet?
Citera
2013-09-09, 22:15
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
Vem är jerrys flickvän i Serenity Now avsnittet?

Jag lovar dig, det går att googla på det mesta 2013

http://www.imdb.com/title/tt0697773/

Citera
2013-09-12, 23:40
Medlem
baconskates avatar
Skrattar alltid lika mkt åt den här scenen
https://www.youtube.com/watch?v=H1g5iPdwTL4

Mulva?
Citera
2013-09-22, 14:07
Medlem
thesyss avatar
The Cheever Letters från säsong 4 är ett av de absolut starkaste avsnitten. Sättet som Jerry levererar raderna "I mean, people - they're not interested in things like this. They don't want to hear about it. They really don't." är obetalbart!
Citera
2013-09-22, 15:56
Medlem
gulaLejonets avatar
puertorican day!!
Citera
2013-09-22, 16:36
Medlem
Lukasohais avatar
Har inte koll på alla avsnittens namn just nu men "The parking garage" och andra tidigare, klassiska avsnitt gillar jag mest från säsong 1-3
Citera
2013-09-22, 20:09
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Har inte koll på alla avsnittens namn just nu men "The parking garage" och andra tidigare, klassiska avsnitt gillar jag mest från säsong 1-3

Vad heter det avsnitt där de parkerar på en handikappruta och förorsakar ett smärre upplopp? Det avsnittet gillar jag inte så mycket. Det du hänvisar till är bättre, men ändå märkligt att det utspelar sig två situationer i ett parkeringshus.
Citera
2013-09-22, 21:13
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vad heter det avsnitt där de parkerar på en handikappruta och förorsakar ett smärre upplopp? Det avsnittet gillar jag inte så mycket. Det du hänvisar till är bättre, men ändå märkligt att det utspelar sig två situationer i ett parkeringshus.

The Handicap Spot heter det avsnittet. Där parkerar dom inte i ett parkeringshus, snarare utomhus utanför ett köpcentrum.

"Why did I get a veggie burger??"
Citera
2013-09-22, 21:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
The Handicap Spot heter det avsnittet. Där parkerar dom inte i ett parkeringshus, snarare utomhus utanför ett köpcentrum.

"Why did I get a veggie burger??"

Ja så kanske det var. Det finns ju ytterligare minst ett avsnitt om parkering, nämligen det som handlar om "dubbelparkeringen".

Ett avsnitt jag inte gillar är när Jerry har lämnat sin bil till verkstaden och mekanikern kidnappar bilen.
Citera
2013-09-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ett avsnitt jag inte gillar är när Jerry har lämnat sin bil till verkstaden och mekanikern kidnappar bilen.

Samma avsnitt som Kramer och Newman ska åka till en annan delstat med en last pantburkar då det tydligen är lönsammare Absolut inget dåligt avsnitt men hör väl inte till dom bättre heller.
Citera
2013-09-23, 07:25
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Samma avsnitt som Kramer och Newman ska åka till en annan delstat med en last pantburkar då det tydligen är lönsammare Absolut inget dåligt avsnitt men hör väl inte till dom bättre heller.

Ja just det. Jag gillar inte det momentet heller. Inget avsnitt av Seifeld är ju dåligt, men det här är en av de sämre med Seinfeld-mått sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in