Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-11, 02:01
  #1621
Medlem
ImmortalEssences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Är några pundare som gjort bort sig i din graffitipodcasts. Spack bla..
Vadå min podcast, jag har ingen podcast vad har du fått det ifrån

Bara lite roligt när folk uttrycker sig som om dom är självaste centrum i hela svenska graffiti scenen men troligen t.om är helt irrelevanta i deras egna byhåla
__________________
Senast redigerad av ImmortalEssence 2018-11-11 kl. 02:35.
Citera
2018-11-11, 11:06
  #1622
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalEssence
Vadå min podcast, jag har ingen podcast vad har du fått det ifrån

Bara lite roligt när folk uttrycker sig som om dom är självaste centrum i hela svenska graffiti scenen men troligen t.om är helt irrelevanta i deras egna byhåla
Vet inte vad "din" kom ifrån. Jävla stavningsprogram
Citera
2018-11-13, 14:30
  #1623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Helt helt fel. Ändrar om din lista utav alternativen du tagit fram. En del borde ej vara där.

Euro,Flos,Trio,Fher,Tenk,Alex och Kris. enda riktiga målarna från din lista, resten är bara bombingbögar,hipsters och pundare.


Läs om läs rätt, det där var folk som bombade syns på gator och torg, dom du valde att plocka ut är också mer insyltade på tåg och linjeväggar. Har dessutom inte sagt att jag gillar alla bara för att ja nämner dom försökte vara så objektiv som möjligt. Den där trio kan vi plocka bort från listan också, han verkade vara en sån där tönt som körde hårt i nån månad sen torska och la av.. men vad vet jag de kanske är du efter som du valde att nämna denna i din lite mer avskalade lista...
Citera
2018-11-21, 16:13
  #1624
Medlem
Någon som har koll på vad det var för rull på linje 19 söderut idag vid två-tre tiden?
Citera
2019-04-27, 02:14
  #1625
Medlem
Ni som är kvar i storstaden, kan inte ni uppdatera vad som syns i sthlm nu när jag sällan själv är där så ofta längre ser ju en del på instagram men det går ju inte lita på, känns som folk favoriserar eller lägger upp sina egna bara.
Citera
2019-04-27, 09:44
  #1626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepsahead
Ni som är kvar i storstaden, kan inte ni uppdatera vad som syns i sthlm nu när jag sällan själv är där så ofta längre ser ju en del på instagram men det går ju inte lita på, känns som folk favoriserar eller lägger upp sina egna bara.

Vad vill du veta? Bombing/tåg/vägg?

Tågscenen är helt död just nu om man jämför med 2018. Bombing är som vanligt att folk kommer och går, nya förmågor presenterar sig och så vidare.

Väggar är väl same same som det var för några år sen. Nya stjärnskottet kallar sig själv för Glock. Jävlar vad han har köttat. Påminner om Tenk/MTR när de kom in på scenen, noll respekt och bara kör.
Citera
2019-04-27, 10:02
  #1627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vad vill du veta? Bombing/tåg/vägg?

Tågscenen är helt död just nu om man jämför med 2018. Bombing är som vanligt att folk kommer och går, nya förmågor presenterar sig och så vidare.

Väggar är väl same same som det var för några år sen. Nya stjärnskottet kallar sig själv för Glock. Jävlar vad han har köttat. Påminner om Tenk/MTR när de kom in på scenen, noll respekt och bara kör.

ja vilka som håller det levande bara, nån som kört nå extra kul? kör folk fortfarande stationer?
jo glock har jag sett massa på insta, är det han som "äger" stan för tillfället?
tack för svar=)
Citera
2019-04-27, 14:29
  #1628
Medlem
QCMAGs avatar
Vilka är DMT? Jag antar att "ULF" är "ULF1". Men det ser förjävligt ut. Jag bor inte i Sthlm, men måste åka dit varje vecka/varannan vecka. De målar små svampar, någon roller, tags ner mot båtarna.
Har de kört någon annanstans?
Citera
2019-04-27, 20:45
  #1629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Vilka är DMT? Jag antar att "ULF" är "ULF1". Men det ser förjävligt ut. Jag bor inte i Sthlm, men måste åka dit varje vecka/varannan vecka. De målar små svampar, någon roller, tags ner mot båtarna.
Har de kört någon annanstans?

Toys.

Citat:
Ursprungligen postat av twostepsahead
ja vilka som håller det levande bara, nån som kört nå extra kul? kör folk fortfarande stationer?
jo glock har jag sett massa på insta, är det han som "äger" stan för tillfället?
tack för svar=)

Snålt med stationer, peakade runt 2013/14 om man ska räkna senare tid. Äger och äger, jag skulle säga att scenen just nu är väldigt nedåtgående - ingen som äger stan för tillfället. Fritt fram för alla

Men Glock är en frisk fläkt, definitivt.
__________________
Senast redigerad av divadude 2019-04-27 kl. 20:48.
Citera
2019-04-28, 18:35
  #1630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepsahead
ja vilka som håller det levande bara, nån som kört nå extra kul? kör folk fortfarande stationer?
jo glock har jag sett massa på insta, är det han som "äger" stan för tillfället?
tack för svar=)

Såg en KFD på gröna linjen (station) häromdagen men det är rätt sällan tyvärr. Stationspieces är de fetaste enligt mig
Citera
2019-04-28, 23:22
  #1631
Medlem
en tanke, vilket område i sthlm tycker ni har producerat bäst målare?
Citera
2019-04-29, 15:40
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepsahead
en tanke, vilket område i sthlm tycker ni har producerat bäst målare?

Längre ut på röda
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback