2011-10-13, 14:55
Medlem
Alla trådar om writters och crew tycker jag domineras av massa skit från bönder. Sånt vill jag inte läsa.
Behövs en tråd enbart för stockholm.

vad händer på den just nu? Det är inte mycket man ser när man är ute längre vilket är väldigt tråkigt. Buffas så jävla fort och bra bevakat av csg.

Så vad händer??
Citera
2011-10-13, 14:58
Medlem
sirhectors avatar
Saker buffas väldigt fort men det körs på.
Citera
2011-10-13, 17:26
Medlem
kun6Sizes avatar
Ut och titta, för allt kommer inte upp på fotolog som du tror.
Citera
2011-10-13, 17:55
Medlem
Attjagorkars avatar
Bor du i stockholm kan du göra som Kung6size säger.

För övrigt känns det som "bönderna" känns intressantare att prata om då stockholmscenen inte är lika stor som den var för ett par år sedan. Klart det körs i stockholm, men inte lika mycket. Inte så kul att läsa vem som körde xxx-famet igår tycker jag.
Citera
2011-10-13, 18:11
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Det körs en hel jävla del i stockholm. Problemet är att det tvättas fort, så man ser inte speciellt många rull om man inte är uteliggare och bor i tunnelbanan. Sen så sitter ju inte dom som verkligen kör på i stockholm och snackar om det på öppna forum på nätet heller.
Citera
2011-10-13, 19:12
Medlem
MrMonos avatar
Om de skulle strunta i att buffa i 2 veckor skulle man se att det körs riktigt mycket. Som andra har sagt är det buffen som förstör för Stockholm. om man skulle sätta sig och räkna alla aktiva writers skulle man få ihop ett bra gäng!
Och angående panels, det rullar alltid NÅGOT nästan varje dag. Jag tror man måste veta vilka tider bara
Citera
2011-10-14, 10:59
Medlem
Jag är ute och åker tunnelbana varje dag och ser knappt ett skit. Därför vore de kul att veta lite hur andra uppfattar scenen. Jag ser nästan bara nytt bst som är värt att nämnas.
Citera
2011-10-14, 21:31
Medlem
-abloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillmeister1
Jag är ute och åker tunnelbana varje dag och ser knappt ett skit. Därför vore de kul att veta lite hur andra uppfattar scenen. Jag ser nästan bara nytt bst som är värt att nämnas.
BST kör ju inte så mycket längre som vissa tror.
Citera
2011-10-14, 22:00
Medlem
hesten303s avatar
Vad fan hände med att åka ändstation-ändstation tor med näsan tryckt mot rutan? Eller hänga utanför på utkiksplatsen och leta paneler eller bara titta på tågen? Varför tror folk att scenen är död bara för att alla inte är lika internetkåta längre?
Citera
2011-10-14, 22:25
Medlem
apajaevels avatar
Internet har förstört allt.
Citera
2011-10-16, 13:18
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apajaevel
Internet har förstört allt.
Nä verkligen inte bara att folk som centrerar sitt intresse runt internet missar mycket. Internet har inte förstört men många mindre ambitiösa människor kan få se lite men folk som fortfarande har ork får se saker ute.

Men vad ser folk ute nu är väl frågan så droppar lite jag ser dagligen, BST, WT, DRS, PLC, Asg, HLC, OLS, GHS(? lite hjärnsläpp), RGE, OCB och säkert något mer.
Senast redigerad av sirhector 2011-10-16 kl. 13:23.
Citera
2011-10-17, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Vad fan hände med att åka ändstation-ändstation tor med näsan tryckt mot rutan? Eller hänga utanför på utkiksplatsen och leta paneler eller bara titta på tågen? Varför tror folk att scenen är död bara för att alla inte är lika internetkåta längre?

Jag åker tunnelbana varje dag. Kommer inte upp nånting längs linjen. har man tur är det nån toy som har förstört en vägg. Scenen är lika död som Olof Palme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in