2011-10-10, 02:29
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Port du soleil vet jag har snordyrt inträde, men det är väl stängt nu efter sommaren..
Park Lane kostar väl "bara" 150 typ??
Push?
Peacock?

Måste ju vara på avenyn, svårt att ha så saftigt inträde någon annanstans.
Citera
2011-10-10, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis(SM)
En liten dum fråga... Få mig att förstå hela sitsen...

Alltså, du stod i kön i 40 min och sedan kommer fram till luckan (typ där man betalar inträde) och av erfarenhet, så brukar det stå vakter vid disken. Du betalar inträde, och här blir det lite oklart för mig... Om du var nu för berusad för att komma in varför nekades inte du redan vid kassan.... Varför måste du betala inträde sedan 10sec later kastar de ut dig. För mig känns hela som lurendrejare från klubbens sidan

haha? tack för din förtydling.
Citera
2011-10-10, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Port du soleil vet jag har snordyrt inträde, men det är väl stängt nu efter sommaren..
Park Lane kostar väl "bara" 150 typ??
Push?
Peacock?

Måste ju vara på avenyn, svårt att ha så saftigt inträde någon annanstans.

Börjar alla klubbar i GBG med bokstaven p?
Citera
2011-10-10, 03:18
Medlem
Man ska inte knapra å prata i kön vad jag vet
Citera
2011-10-10, 03:27
Medlem
Snyggs avatar
Det finns inget rätt och fel i en nattklubbsvakts hjärna. Det han tycker måste bara ske, går aldrig att argumentera emot. De är svin, de flesta av dom.
Citera
2011-10-10, 03:29
Medlem
Patriarchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
Som vakt i Gbg kan jag säga att vissa idioter bara behöver två sekunder på sig för att göra något jävligt dumt och därmed slängas ut. Ni anar inte...
Var ärlig och säg som det är istället: Sådant här sker när ni vill lura folk på pengar som ni inte önskar ha inne på nattklubben. Berusning är väl det sista det beror på, detta sker oftare sådana som inte tillhör nattklubbens målgrupp. Uppenbart berusade människor blir oftast nekade i dörren.
Citera
2011-10-10, 03:39
Medlem
Finns många ställen i Göteborg där vakter håller på såhär och inte bara på Avenyn. Med tanke på inträdet så kan det bara ha varit Push, Lounges, Park Lane, Yaki-da eller Peacock. Alla har 150 på lördagar men vet inte om något av ställena hade något speciellt igår så det kanske kostade lite extra vilket gör alla här ännu mindre sugna på att gå dit i framtiden. Jag förstår att OP vill ha tillbaka sina pengar och inte outa klubben men arrangörerna måste ha bättre koll på vilka vakter de hyr in för att behålla ett bra rykte i krogvärlden.
Citera
2011-10-10, 03:41
Medlem
Hmm det var väll ingen speciell helg eller? Måste varit nått speciellt iaf, 260kr har iaf inte jag hört talas om en normal helg.
Skriv vilket ställe det gäller i morgon

Du kommer aldrig se dom pengarna igen, waste of time att ens försöka.
Citera
2011-10-10, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrub
Hmm det var väll ingen speciell helg eller? Måste varit nått speciellt iaf, 260kr har iaf inte jag hört talas om en normal helg.
Skriv vilket ställe det gäller i morgon

Du kommer aldrig se dom pengarna igen, waste of time att ens försöka.

Har några polare som var ute på avenyn på olika ställen igår så ska höra med dom hur mycket de betalade i inträde plus garderob. Vakterna borde få lite skit i GP med
Citera
2011-10-10, 03:44
Medlem
260kr det var nått nytt. Har hört som högst 150kr.
Citera
2011-10-10, 05:32
Medlem
Jacobellis avatar
Det finns inget ställe på avenyn som har 260 kr i inträde.
Du ljuger TS.

Edit; Rättare sagt, finns inget ställe i hela stan som har det inträdet. Med reservation för klubbspelningar/konserter.
Citera
2011-10-10, 05:58
Medlem
Laxons avatar
Fattar inte varför du inte vill "outa" klubben TS. Vad har du att förlora på det?

Annars så är det väl inte så mycket att göra åt saken. Om man tänker rent juridiskt sett så kommer ju alltid vaktens ord väga tyngre än berusade TS på 20 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in