2011-10-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TijuanaTequila
Låter some exet

Sist jag var där kostade det 100 har jag för mig, iallafall inte 260 .-

Låter som vakterna ville tjäna en extra slant tycker jag!
Citera
2011-10-10, 21:34
Medlem
softabahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis(SM)
En liten dum fråga... Få mig att förstå hela sitsen...

Alltså, du stod i kön i 40 min och sedan kommer fram till luckan (typ där man betalar inträde) och av erfarenhet, så brukar det stå vakter vid disken. Du betalar inträde, och här blir det lite oklart för mig... Om du var nu för berusad för att komma in varför nekades inte du redan vid kassan.... Varför måste du betala inträde sedan 10sec later kastar de ut dig. För mig känns hela som lurendrejare från klubbens sidan
Fan vad jag älskar inlägg som dessa!

Varför outtar du inte stället? Eller du kanske har fått pengarna tillbaka?
Senast redigerad av softabah 2011-10-10 kl. 21:43.
Citera
2011-10-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulbrandbil
Jag vågar inte outa. Har vart i kontakt med både klubben och vaktbolaget båda har gjort klart att det inte finns något mer att dikutera. känns inte speciellt kul att visa upp sig längs avenyn när dom vet att det är jag som gett klubben dåligt rykte.. skulle inte förvåna mig om någon av dom skulle se tråden, räcker ju med att googla klubbens namn sen för att se.. om inte annat är det ju nästan alltid kriminella personer inblandade i krogarna längst avenyn. Så nej vågar tyvärr inte outa även om jag gärna hade gjort det nu på en gång!

Ja dom kommer garanterat komma hem och klippa ett finger eller 2 av dig om du outar klubben
Så du tar bara emot skiten utan vidare, precis det dom räknade med.

Lär ju knappast bli någon ändring på det stället nu iaf, hoppas dom upprepar detta på dig, känner absolut inget medlidande nu.
Citera
2011-10-10, 21:49
Medlem
polvos avatar
Lustigt att alla som åker ut för att de är för fulla bara på sin höjd tagit en lättöl fem dagar tidigare.

Hur som helst. Varför skulle man få pengarna tillbaks fattar jag inte? Rökt lax ryker. Gå vidare med ditt liv.
Citera
2011-10-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungoliant
Jag kan säga såhär att det är inte vakterna ni ska bli förbannade på utan det är isåfall ägarna som sagt till vakterna att släppa in folk trots att de är för fulla för att omgående slänga ut dom så att de iallafall betalar inträdet.

Förutsatt att de insläppta är för påverkade, ja. Teorin faller dock om de inte är det.
I sådana fall är ingen annan att beskylla än vakterna.

Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Men jävlar vilken mesfitta man kan vara, de pissar dig i ansiktet och du bara tar emot. Om du berättar SANNINGEN, utan att krydda, så är det ju vad som hänt, och inget mer. Det kan väl inte ens Dano Acar själv klandra dig för? Svenske mannen 2011 i ett nötskal, fan vad trött man blir. Inte konstigt att Sverige idag har en judekuk i röven och en arabkuk i munnen när motståndets kärna ser ut på detta viset. AVGÅ ALLA
Måste faktiskt instämma i detta fallet.
Citera
2011-10-10, 21:57
Medlem
dindummers avatar
Gå dit och spöa skiten ur dom ansvariga, fråga sen varför dom slängde ut dig.
Citera
2011-10-10, 21:58
Medlem
Push är väl dyrast i Gbg men inte ens de tar väl 260? Tror jag betalade typ 150 var väl ett år sen. Är förmodligen något ställe som hade ett rätt schysst band som ingick i priset. Sticky ex som flera varit inne på. Kolla vilka klubbar som hade ett rätt känt band som lira i helgen så har ni svaret

excet är det ju definitivt inte gratis på fredagar tom o en hundring på lördagar (om de inte chockhöjt senaste månaden).
Citera
2011-10-10, 22:03
Medlem
Om man står i kö 40 minuter för att få betala 260 kr för att få komma in och spendera pengar i baren så är en idiot och förtjänar inte sina pengar.
Citera
2011-10-10, 22:03
Medlem
Det började gå utför för TS redan när han inte insåg att stället lurade honom på dubbla inträdet
Citera
2011-10-10, 22:19
Medlem
Vilken nattklubb va det?
Citera
2011-10-10, 22:21
Medlem
260 SEK låter som galet mycket pengar...
Citera
2011-10-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gormagon
260 SEK låter som galet mycket pengar...

Kostnaden gör att det ter sig misstänkt att det inte var en vanlig kväll, utan en särskild event; kanske uppträdande eller en särskild klubbafton eller dylikt, för då brukar inträdet just kosta i de siffrorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in