2012-08-21, 19:52
Medlem
Jag har snöat in på denna lur, MEN kan inte hitta någonstans om det finns en fungerande spotify-app. Kan någon svara på detta, snälla.
Citera
2012-08-21, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amarante
Jag har snöat in på denna lur, MEN kan inte hitta någonstans om det finns en fungerande spotify-app. Kan någon svara på detta, snälla.
Gå in på Program sen på Appen Play och sök på Spotify så hittar du den!
Citera
2012-08-21, 23:55
Medlem
FJPpasinis avatar
Går det fixa så att man t.ex. kan ta kort med 4% batteri?

Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Tipsar om denna sajt för köp av skyddsfodral/skal etc..

Köpte denna i veckan:

http://www.sw-box.com/Macho-Silicone-Case-with-White-Plastic-Stent-for-Samsung-Galaxy-S3-i9300.html

I princip en Otterbox-kopia. Betalade 10 dollar MED frakt. Tog en vecka innan jag hade den.
Känns faktiskt helt ok, bra om man är hantverkare eller dylikt.

Är sugen på denna också, lite finare, lite smidigare

http://www.sw-box.com/Magnetic-Leather-Case-with-Stand-for-Samsung-Galaxy-S3-i9300-Black.html

Verkar riktigt bra för det priset, är det något skärmskydd? Dvs att någonting täcker för skärmen? Går det i sådana fall ta bort? Antar att sidan är pålitligt eftersom du fick hem din produkt?
Citera
2012-08-22, 01:33
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amarante
Här har du! För övrigt en superbra app!
Citera
2012-08-22, 11:24
Medlem
Freakshow2ks avatar
Läst bra många sidor bakåt i tråden men kan inte riktigt hitta något svar på detta.
Skaffade mig denna underbara luren igår men har en fundering:

Laddade telefonen till det stod att det var 100% och "Batteriet är nu laddat, koppla bort strömen" eller liknande. Gick riktigt fort.

Men ska man tvångsmata denna telefon någon ström efter detta får att få bästa batteri tid?

Nu under tiden jag har varit på jobbet tycker jag den har dragit mysko mycket batteri fast jag bara svarat på några sms och kollat klockan då och då.

Hoppas jag inte dragit ner batteri prestandan, skulle inte varit så roligt på så pass dyr ny lur.
Senast redigerad av Freakshow2k 2012-08-22 kl. 11:27.
Citera
2012-08-22, 13:47
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freakshow2k
Läst bra många sidor bakåt i tråden men kan inte riktigt hitta något svar på detta.
Skaffade mig denna underbara luren igår men har en fundering:

Laddade telefonen till det stod att det var 100% och "Batteriet är nu laddat, koppla bort strömen" eller liknande. Gick riktigt fort.

Men ska man tvångsmata denna telefon någon ström efter detta får att få bästa batteri tid?

Nu under tiden jag har varit på jobbet tycker jag den har dragit mysko mycket batteri fast jag bara svarat på några sms och kollat klockan då och då.

Hoppas jag inte dragit ner batteri prestandan, skulle inte varit så roligt på så pass dyr ny lur.

Ladda precis när du känner för det oavsett om batteriet är tomt eller inte.

Sen tar det lite tid innan batteriet "mognat" och fungerar under optimal prestanda, ge batteriet ett par veckor så ska du se att det sätter sig och börjar leverera.
Citera
2012-08-23, 08:39
Medlem
Sittkissares avatar
Jag har märkt att det har hamnat smuts/damm eller nåt innanför själva kameran. Innanför själva kameralinsen. Hur i helvete har det hamnat där och vad kan jag göra för att få bort det?

Jag funderar på att köpa ett sådant där plånboksfodral till mobilen. Räcker verkligen fodralet till? Även om jag inte har många kort så har jag ju ändå minst 5 kort som jag känner att jag behöver. Får detta plats? Finns det något sätt att spara sedlar i den också? Skulle vara skönt att ha mobil och plånbok i ett.
Citera
2012-08-23, 21:19
Medlem
OBFKs avatar
Finns inte telefonen i svart? Tänkte köpa den hos tele2 men kan endast välja mellan blå, röd och vit.. får glida in på siba imorgon och kolla hur den blå färgen ser ut på riktigt
Citera
2012-08-23, 21:25
Medlem
Någon som vet hur man permanent tar bort "skickat från min samsung mobil" från mailen?
Citera
2012-08-23, 21:50
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MFKR1
Någon som vet hur man permanent tar bort "skickat från min samsung mobil" från mailen?
Gå in på mail-appen> inställningar> tillagda konton> välj kontot> tryck på signatur. Antingen så stänger man av den eller så ändrar man till valfri text...
Citera
2012-08-23, 22:14
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Ni som har en SGS3 som är helt stock, d.v.s. inte rootad eller vad det nu heter samt har haft den en eller ett par månader vad säger ICS om er batteriförbrukning. Jag är speciellt intresserad av hur många % Android-system tar. Skulle vara hygglo om ni kunde kolla!

/#LOUDmouth#
Citera
2012-08-23, 22:33
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Ni som har en SGS3 som är helt stock, d.v.s. inte rootad eller vad det nu heter samt har haft den en eller ett par månader vad säger ICS om er batteriförbrukning. Jag är speciellt intresserad av hur många % Android-system tar. Skulle vara hygglo om ni kunde kolla!

/#LOUDmouth#

I skrivande stund, efter 16hs användning - 10% (samt 6% för andriod OS).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in