2012-08-24, 19:54
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBFK
Finns inte telefonen i svart? Tänkte köpa den hos tele2 men kan endast välja mellan blå, röd och vit.. får glida in på siba imorgon och kolla hur den blå färgen ser ut på riktigt

Jag har bara sett den i blå och vit. Har själv den som är blå, skulle säga att den går lite åt det lila hållet.

Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Ni som har en SGS3 som är helt stock, d.v.s. inte rootad eller vad det nu heter samt har haft den en eller ett par månader vad säger ICS om er batteriförbrukning. Jag är speciellt intresserad av hur många % Android-system tar. Skulle vara hygglo om ni kunde kolla!

/#LOUDmouth#

5% i skrivande stund.
Citera
2012-08-24, 20:39
Medlem
DVSGhustlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
I skrivande stund, efter 16hs användning - 10% (samt 6% för andriod OS).
Hur många av dessa 16 timmar har du då använt mobilen till internet / sms / spel osånt och hur många är när den legat i fickan ?
Citera
2012-08-24, 21:10
Medlem
Behöver man någon viss konverter för att kolla på filmer på S3an?

Eller går det att överföra vissa "format" direkt? Så som .avi .mpeg etc.
Citera
2012-08-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Behöver man någon viss konverter för att kolla på filmer på S3an?

Eller går det att överföra vissa "format" direkt? Så som .avi .mpeg etc.

Fungerade utan problem när jag förde över .avi filer. Den frågar om man vill konvertera men det verkar alltså inte behövas
Citera
2012-08-24, 23:25
Medlem
foshobros avatar
Va i helvete!? hade mobilen ansluten till dator med usb när skärmen började flimmra starkt, kort efter dog den och vill ej starta. Provade treknappstryckning och factory reset-menyn blinkade till en gång sen blev det svart och luren är stendöd. Vad nu?
Citera
2012-08-25, 00:12
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Va i helvete!? hade mobilen ansluten till dator med usb när skärmen började flimmra starkt, kort efter dog den och vill ej starta. Provade treknappstryckning och factory reset-menyn blinkade till en gång sen blev det svart och luren är stendöd. Vad nu?
Ta ut batteriet, det är alltid första steget vid såna här tillfällen.
Citera
2012-08-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MFKR1
Fungerade utan problem när jag förde över .avi filer. Den frågar om man vill konvertera men det verkar alltså inte behövas

Vart la du filmerna då?
Citera
2012-08-25, 10:28
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro

Ta ut batteriet låt telefonen ligga utan batteri i en halvtimme så alla kondningar laddas ur. testa på nytt sen. Dog den under en uppdatering ?
Citera
2012-08-25, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Vart la du filmerna då?

La dem i en mapp på externa minneskortet som jag döpt till "filmer" men jag tror man kan lägga dem vart som helst.
Citera
2012-08-25, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MFKR1
La dem i en mapp på externa minneskortet som jag döpt till "filmer" men jag tror man kan lägga dem vart som helst.

Okej! Har ännu inte lagt i det externa sim kortet, väntar fortfarande på mitt mini-sim, som kommer på onsdag senast :S, ska lägga in det då!
Citera
2012-08-25, 11:49
Medlem
vim_mortiss avatar
Funderar på banta ner mjukvaran för plocka bort allt skit man ändå inte använder. Någon som har testat en rom som funkar stabilt. Behöver ej vara 4.1.1 funkar bra så länge det är 4.04.
Citera
2012-08-25, 16:47
Medlem
eribabsis avatar
Vilket tangbort föredrar ni?

Samsungs inbyggda skriver helt fel jävla saker hela tiden. Höra istället för hora, har inte ens tryckt på ö. Åh istället för Ah, har inte ens tryckt på Å...

Okej, dom kanske inte vill att man skriver hora, men när man väl lagt in ordet i ordboken, då ska den fan inte fortsätta skriva fel ord, med bokstäver jag inte ens tryckt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in