2012-11-20, 21:58
Medlem
rehyptols avatar
Vart får ni tag på sköna wallpapers till mobilen?
Citera
2012-11-20, 22:00
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android&hl=sv
Citera
2012-11-20, 22:06
Medlem
Telefonen förnedrar mig med ansiktsigenkänningslåset:

"Tyvärr ser du inte bekant ut"

Sedan smashar den ibland in:
"Jag ser inget ansikte" (när man stirrar in i den).
Citera
2012-11-20, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol

Testa Wallbase.
Citera
2012-11-21, 18:59
Medlem
Moridin2002s avatar
Sitter i skiten. Hade en htc wildfire och fick min galaxy 3 idag. Synkade min kontaktlista med mitt googlekonto men hittar inte hur jag gör nu för att importera mina kontakter från google. Något har väl förmodligen skitit sig. Kan man skicka mina kontakter från min gamla mobil till min nya på något sätt utan internet?
Citera
2012-11-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moridin2002
Sitter i skiten. Hade en htc wildfire och fick min galaxy 3 idag. Synkade min kontaktlista med mitt googlekonto men hittar inte hur jag gör nu för att importera mina kontakter från google. Något har väl förmodligen skitit sig. Kan man skicka mina kontakter från min gamla mobil till min nya på något sätt utan internet?

Säkerhetskopiera dem från wildfiren, sätt in minneskortet i sIII:an och importera dem och välj att importera dem till google-kontot
Citera
2012-11-21, 19:37
Medlem
Någon som vet hur man får telefonboken att sortera på efternamn istället för förnamn?
Fungerade ju kanon på s2an.
Citera
2012-11-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OntIRöven
Någon som vet hur man får telefonboken att sortera på efternamn istället för förnamn?
Fungerade ju kanon på s2an.
Gå in i kontakter, inställningsknappen (vänster om homeknappen), gå längst ner i listan, inställningar, sortera efter, efternamn.
Citera
2012-11-21, 19:50
Medlem
Moridin2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus_129
Säkerhetskopiera dem från wildfiren, sätt in minneskortet i sIII:an och importera dem och välj att importera dem till google-kontot

Funkade finfint! Tackar och bockar.

Nu är nästa fråga vilka appar som är ett måste. Min gamla wildfire hade inte mycket kräm i sig att orka driva saker tyvärr.
Citera
2012-11-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexington123
Gå in i kontakter, inställningsknappen (vänster om homeknappen), gå längst ner i listan, inställningar, sortera efter, efternamn.

Tack!
Smart som man är så tänkte man inte på att man kunde rulla ner listan.
Citera
2012-11-23, 02:36
Medlem
miloudots avatar
Min SGS3 stendog ikväll.

Mobilen betedde sig konstig och laggade under dagen så jag lade ifrån mig den och gjorde annat och när jag plockade upp den igen så hade den slocknat och går inte att väcka igen. Inte ett livstecken!

Googlade lite och hittade följande tråd och det är massor med folk som har råkat ut för samma sak senaste tiden (se länk). Skumt!!

Det verkar ju som om ett grovt konstruktionsfel börjar att visa sig i dessa haverier!

Blir en sväng till återförsäljaren (3) imorgon, får se vad dom säger.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=34141825&nocache=1
Citera
2012-11-23, 07:10
Medlem
Vederborandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Min SGS3 stendog ikväll.

Mobilen betedde sig konstig och laggade under dagen så jag lade ifrån mig den och gjorde annat och när jag plockade upp den igen så hade den slocknat och går inte att väcka igen. Inte ett livstecken!

Googlade lite och hittade följande tråd och det är massor med folk som har råkat ut för samma sak senaste tiden (se länk). Skumt!!

Det verkar ju som om ett grovt konstruktionsfel börjar att visa sig i dessa haverier!

Blir en sväng till återförsäljaren (3) imorgon, får se vad dom säger.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=34141825&nocache=1
Exakt samma för mig!! Helt stendöd!
Försökt med 40 olika laddare och 40 olika vägguttag. Bör jag gå till min återförsäljare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in