Citat:
Ursprungligen postat av marcus_129
Kul det är med Iphoneäckel som skall försöka racka ner på android bara för att iOS är så bökigt.
Vad är det förutom skapamusikappar som bara finns på iOS eller är så mycket bättre på iOS?
Kul med en iphoneanvändare som ställer frågor och är intresserad av vad andra sidan häcken har att erbjuda. Mitt första tips är att inte lyssna på vad andra iphoneägare hittar på för ljug. Det andra är att fundera vad du använder telefonen till idag och vad du är intresserad av att kunna göra, sen frågar du på olika forum efter svar

Jag skiter i vad det är för jävla märke det är är fullkomligt irrelevant. Det som är viktigt är vad som är, iphone har mycket flera apps så är det det spelar ingen roll hur mycket penetrering du har med din rosa galaxy s2 så kvarstår det faktum.
Ska jag skriva en lista om vad som släpps på iOS och inte android tycker du? Är du så jävla blind och naiv att du inte ens har en aning om att iOS har dubbelt så mkt appar. Tex Rumble finns inte på android ett av dom mest populära spelen på iOS.
Jag har precis bytt bort min iphone 4 mot en HTC one x, mest för att det är stor display och jag ser på mkt film, sen är det skitbra amoled plus på den samt bra ljud. Jag tar inte en android för appsen för då vet jag att jag blir blåst.