2013-03-20, 13:25
Bannlyst
Har det senaste veckorna fått frågan om jag vill ladda hem "system-uppdateringar" till min Samsung vi WiFi, jag har svarat ja och nej. Oavsett vad jag har svarat sp har alltid uppdateringen misslyckats!
Har via telefonen fått veta att man kan ta hjälp av någon app som heter "Kies", denna finns dock inte kvar på samsungs sida. Vad ska man göra?
Citera
2013-03-20, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Har det senaste veckorna fått frågan om jag vill ladda hem "system-uppdateringar" till min Samsung vi WiFi, jag har svarat ja och nej. Oavsett vad jag har svarat sp har alltid uppdateringen misslyckats!
Har via telefonen fått veta att man kan ta hjälp av någon app som heter "Kies", denna finns dock inte kvar på samsungs sida. Vad ska man göra?

http://samsung-kies.sv.softonic.com/
Citera
2013-03-20, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcus_129
http://samsung-kies.sv.softonic.com/

Tack! Hmm så det alltså för att ladda hem via PC:n...

Några andra som har dessa problem med attt systemuppdatera?
Citera
2013-03-20, 14:04
Medlem
Finns det något sätt att connecta sin Samsung Galaxy S3 till ett ad-hoc nätverk? Alltså ett datorgenererat nätverk. Har försökt att googla men hittar inget som funkar.

Tack på förhand
Senast redigerad av Negers 2013-03-20 kl. 14:09.
Citera
2013-03-20, 14:55
Medlem
dollarsunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verticaloo
Ganska svårt att filma x4 så snabbt då man filmar det som inte inträffat än och vad jag vet är det ganska svårt att filma det som kommer att hända.
Jag menar att snabbspola en film som redan är filmat och sen speeda upp den och spara
Citera
2013-03-20, 16:32
Medlem
Jag letar efter trådlös laddare till min Galaxy s3 i stil med
http://www.mytrendyphone.se/shop/sam...s3-98690p.html
Men litar inte på denna sida till fullo då många sagt att de scammar. Någon som har en sådan laddare eller vet var man kan få tag på det? Fan ska de vara så jävla rare för asså o.O
Scumbag Samsung säger att de skulle fixa till release.. Ye right.
Citera
2013-03-20, 18:44
Medlem
Grizzzlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzzly
Har varken tid eller ork att läsa igenom alla sidor, men problemet är att när jag prata i telefon med min s3:a så lägger den på samtalen... Inget fel på mottagningen varken för mig eller alla de jag pratar med. Någon som kan hjälpa till?

Kan lägga till att jag upptäckt att det är när jag får en notis av något slag (sms, lågt batteri osv.) samtidigt som jag pratar med någon den lägger på samtalet.
Senast redigerad av Grizzzly 2013-03-20 kl. 19:02.
Citera
2013-03-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negers
Finns det något sätt att connecta sin Samsung Galaxy S3 till ett ad-hoc nätverk? Alltså ett datorgenererat nätverk. Har försökt att googla men hittar inget som funkar.

Tack på förhand

Ja. Du måste roota telefonen och sedan byta ut wpa_suplicant. OBS!!!! Se till att det är en wpa_suplicant för S3:an och inte någon annan telefon typ Note.

Sök på "samsung galaxy s3 ad-hoc".
Citera
2013-03-21, 07:46
Medlem
dollarsunds avatar
Är det nån som vet hur man kan göra filmer som man redan recordat snabbare. T.e.x. på musikdpelaren går det att välja 1.2x såxsnabbt osv. hur gör man det med en video och kunna spara.

En sak till var det.....
Just det. Kunna lägga musik till video klippen som på winfows live moviemaker. Jag har provat magisto men upplösningen suger och programmet suger i allmänhet.
Citera
2013-03-21, 08:27
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnEpEdEmE
Jag letar efter trådlös laddare till min Galaxy s3 i stil med
http://www.mytrendyphone.se/shop/sam...s3-98690p.html
Men litar inte på denna sida till fullo då många sagt att de scammar. Någon som har en sådan laddare eller vet var man kan få tag på det? Fan ska de vara så jävla rare för asså o.O
Scumbag Samsung säger att de skulle fixa till release.. Ye right.
Nu har jag inte tid att kolla åt dig, men har inte 24.se någon?
Citera
2013-03-21, 13:30
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperEXPLOSION
Hej! Har en galaxy s3 och försöker förgäves hitta samsung-appen 'S Health'. Vet någon var jag kan ladda ner den? Eller är den inte tillgänglig i Sverige?
Kommer till sverige iom 4.2 så det blir att vänta.
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
S Planner:

Har tryck på kalendern när jag är inne i den och fått en dag markerad så den bli blå.
Hur fan får man bort det så det inte är nått markerat alls? Går det?
Nej det går ej, det är alltid en dag markerad. Använd Google calender ist, snyggare och bättre.
Citera
2013-03-21, 21:24
Medlem
RockyTs avatar
Netonnet skriver att Galaxy 4G har 1920x1080 upplösning.
Det kan väl inte stämma? Är det inte 1280x720 som i vanliga S3.
http://m.netonnet.se/art/telefon/sam...k/180021.3211/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in