Citat:
Ursprungligen postat av Vederborande
Du har antagligen fått ett måndagsexemplar! Men skulle inte rekommendera att degradera dig till en iPhone igen
Så mycket möjligheter med S3. Gå tillbaka till din återförsäljare och klaga, och man får nästan garanterat telefonen utbytt/felsökt. Det finns ju förresten skal som innehåller ett batteri så man får dubbel+ batteritid

Jo jag vet om skalen.
Ser det för tillfället som om att jag har nedgraderat ifrån iPhone. Och tycker att det är ganska så dåligt då min iPhone 4 hade två år på nacken. Det jag stör mig på med telefonen är bland annat.
-Batteritiden
-Oflyt, dvs laggar till då och då. Har jag varit inne i ett program eller spel och trycker på hemknappen så kommer jag ut på hemskärmen igen men det kan ta typ 5 sekunder innan sakerna på hemskärmen laddar (Händer bara ibland)
- Har spelat spelet Bike Race en hel del och klarat nästan alla levlar. Idag när jag öppnade upp spelet så hade allt helt plötsligt återställts och jag blir tvungen att börja ifrån noll igen.
- Här om dagen så frös Rix Fm appen till på något jävla vis och det gick inte att stänga ner den på något vis eller få den att sluta spela. Testade att trycka på pouse knappen flera gånger men inget hände, Stängde ner appen och rensade ramminnet men den spelade fortfarande. Som sista åtgärd så testade jag att stänga av bluetoothen då började den helt plötsligt spela upp via högtalarna istället vilket blev lite pinsamt på bussen. Men allt löste sig med en omstart av telefonen.
Detta är bara lite av sakerna som jag upptäckt som jag verkligen inte gillar med telefonen.