2011-10-03, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hoppas du kommer se ut sådär inom en snar framtid. Lär dig visa respekt för fan.
Så respektfullt av dig att säga så, du är inget annat än en patetisk hycklare och du är knappast bättre själv.

Citat:
Ursprungligen postat av brixman
Var igår ute och testade nya mc´n, och självklart va polisen ute!
Körde E6:an ner mot kungsbacka och blev lite sugen på att gasa ur den och se var den går för . Så jag gasar förbi bil efter bil och när jag ligger där på högsta växeln ser jag lasersnuten, då är det ju redan för sent att börja bromsa så jag bränner förbi fartkontrollen i 295 km/h. O inte en chans hade dom ju... Hehe

Nån mer som varit ute och lekt med snutarna?
Du tänker inte på andra i din omgivning när du kör samt de som kommer sakna dig den dag du dör?
Citera
2011-10-03, 16:59
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
Jag frontade en sån som du TS som kört som en idiot i centrala Gbg. Han började grina när jag lade nyckeln mot tanken för att "bocka av en idiot till".
Ni verkar alla vara snoriga microhjärnor.
Nästa gång knuffar jag omkull er.
Du är bara avundsjuk för att du inte har mc-kort.
Citera
2011-10-03, 17:02
Medlem
suki-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Du är bara avundsjuk för att du inte har mc-kort.

Ja inte lär det vara för ert skarpsinne
Citera
2011-10-03, 17:04
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LingonGrovan
Jag kände en kille som varje vår blev skitglad när han hörde motorcyklar.

Han var njursjuk och satt i toppen av transplantationslistan, tydligen är motorcykelåkare saftiga organsäckar på hjul. Kör lite långsammare nästa gång, försök hålla dig intakt så någon får nytta av dig.
Dum kille då de flesta inte är uppskrivna för organdonation.
Citera
2011-10-03, 17:05
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
Jag frontade en sån som du TS som kört som en idiot i centrala Gbg. Han började grina när jag lade nyckeln mot tanken för att "bocka av en idiot till".
Nästa gång knuffar jag omkull er.

Vänta nu? Du frontalkrockade med en mc-förare. Sedan gick du ur bilen, tog nyckeln till mcn å la på tanken som gest (mcns tank? Eller menar du att du repade den?) varpå föraren började grina? Isåfall var
han väl i shock efter krashen? Och isåfall tycker du var lite väl taskig

Eller menar du att du konfronterade snubben och repade hans tank?
Citera
2011-10-03, 17:13
Medlem
jorkaans avatar
Haha helt rätt mannen, sjukt roligt är det! Brukar vara ute och köra med en 125 på vägar, bilarna har inte ens chans
Citera
2011-10-03, 17:18
Medlem
tomssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suki-91
På grund av dig och dina gelikar får vi andra knuttar en massa skit. Trodde inte jag skulle säga detta men nu börjar även jag propagera för en högre ålder för tung mc.

Oehört moget resonerat, NOT

Du kan åka tillräckligt fort med 600cc också....
Citera
2011-10-03, 17:18
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Vänta nu? Du frontalkrockade med en mc-förare. Sedan gick du ur bilen, tog nyckeln till mcn å la på tanken som gest (mcns tank? Eller menar du att du repade den?) varpå föraren började grina? Isåfall var
han väl i shock efter krashen? Och isåfall tycker du var lite väl taskig

Eller menar du att du konfronterade snubben och repade hans tank?

Jag tror han menade att han med flit körde på en fotgängare som han tidigare sett köra mc som en idiot. Sen gick han ut ur bilen och tog fotgängarens hemnyckel och klistrade fast den mot bensintanken på sin egen bil för att "bocka av en idiot till", det var då fotgängaren började gråta.
Sen menar han på att nästa gång så går han ut ur bilen och istället knuffar ner fotgängarna.

Citat:
"Jag frontade en sån som du TS som kört som en idiot i centrala Gbg. Han började grina när jag lade nyckeln mot tanken för att "bocka av en idiot till".
Nästa gång knuffar jag omkull er."
Citera
2011-10-03, 17:44
Medlem
Köra fort kul, riktigt kul faktiskt.
Men vafan, visa lite respekt mot alla andra på vägarna och håll dig till bana/flygfält om du vill köra i dom hastigheterna. Det är inte så svårt att lösa.
Att du leker med ditt eget liv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när du riskerar mitt och andras liv genom att köra som en idiot blir man förbannad.
Citera
2011-10-03, 17:45
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Jag tror han menade att han med flit körde på en fotgängare som han tidigare sett köra mc som en idiot. Sen gick han ut ur bilen och tog fotgängarens hemnyckel och klistrade fast den mot bensintanken på sin egen bil för att "bocka av en idiot till", det var då fotgängaren började gråta.
Sen menar han på att nästa gång så går han ut ur bilen och istället knuffar ner fotgängarna.

Haha jag dör
Hade han gjort så hade han nog i min bok varit nästan lika dum som mc killen.
Citera
2011-10-03, 17:46
Medlem
steeekarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Varför ska man leka med polisen istället för att följa lagarna? Så jävla idiotiskt. Tänk på oss andra i trafiken, svin.

Älskar alla er som drar dom här kommentarerna, tycker det är upp till var och en om dom vill köra som stålsvin och ser själv en liten tjusning i att åka snabbt som fan och har du mc eller bil av lite värre modell är det ganska svårt att låta bli faktist.

Lovar att ni skulle gilla det själva ifall ni hade möjlighet att och pengarna ett sådant hobby fordon kostar, men där är problemet också då det är väldigt dyrt har alla inte chansen att väcka intresset
och där av alla negativa kommentarer då ni inte förstår er på tjusningen.

Om ts skulle smälla i dessa hastigheter så kommer han inte lida någonting och han kommer dö av något han gillar.

Kör på Ts, har själv aldrig behövt dra polisen men om chansen gavs skulle jag inte tveka.
Citera
2011-10-03, 17:55
Medlem
mahasukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steeekarn
Älskar alla er som drar dom här kommentarerna, tycker det är upp till var och en om dom vill köra som stålsvin och ser själv en liten tjusning i att åka snabbt som fan och har du mc eller bil av lite värre modell är det ganska svårt att låta bli faktist.

Lovar att ni skulle gilla det själva ifall ni hade möjlighet att och pengarna ett sådant hobby fordon kostar, men där är problemet också då det är väldigt dyrt har alla inte chansen att väcka intresset
och där av alla negativa kommentarer då ni inte förstår er på tjusningen.

Om ts skulle smälla i dessa hastigheter så kommer han inte lida någonting och han kommer dö av något han gillar.

Kör på Ts, har själv aldrig behövt dra polisen men om chansen gavs skulle jag inte tveka.

Du särskriver ord och stavar dessutom fel, du vet det röda vågade sträcket under ett ord, det betyder att du gjort något dumt, lär dig det så kanske du inte framställer dig som en större idiot än du behöver.

Om ts skulle smälla med en bil i nästan 300 km/h , tror du på fullt allvar att de i bilen klarar sig oskadda ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in