Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Etnicitet saknar betydelse heter det alltid annars, varför sitter alla liberala vänstermuppar och tjatar om etniciteten på den stackars mördade tjejen?
Dags införa ett vakttorn i mitten av tårtan av rastgårdar där en vakt med gevär står och kan skjuta en häktad som löper amok.
Alternativt utrusta vakterna med elpistol.
Vad satt GM häktad för, måste ha någon form av psykisk sjukdom.
Om etnicitet i det här fallet har betydelse vet vi inte. Det är inte omöjligt, men finns ännu inget som talar i den riktningen.
Och nej, en hårdare kriminalvård, där plitarna har tillgång till vapen, är inte rätt väg att gå. Tvärtom riskerar det ytterligare våldsamheter i form av exempelvis upplopp.