Citat:
Ursprungligen postat av ThePointOfNoReturn
Nu får alla SD/rassenollor här på SD kortslutning. Detta KAN INTE STÄMMA!! BO kan bara inte vara invandrare och GM svensk. Det måste måste måste vara tvärtom.
Etnicitet saknar betydelse heter det alltid annars, varför sitter alla liberala vänstermuppar och tjatar om etniciteten på den stackars mördade tjejen?
Dags införa ett vakttorn i mitten av tårtan av rastgårdar där en vakt med gevär står och kan skjuta en häktad som löper amok.
Alternativt utrusta vakterna med elpistol.
Vad satt GM häktad för, måste ha någon form av psykisk sjukdom.