2011-10-03, 19:37
Medlem
Helt sjukt att sånt här kan/får hända i Sverige. Det finns bara ett rättvist straff i detta fall. Samtidigt är det tragiskt att vissa verka mer än nöjda att det är en etnisk svensk som är mördare.
Citera
2011-10-03, 19:37
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Nej, tyvärr verkar det röra sig om en etnisk svensk den här gången..
Det är ju lika illa oavsett, men Erik Ljungström som nämndes var ju svart på FB profilen.
Totalt vansinne att en späd tjej ska vakta galningar, huvuden borde rulla.
Citera
2011-10-03, 19:38
Medlem
Deloyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Men är inte GM en svart man?

Nej, bara för att han har en bild föreställande en svart man på sin FB-sida betyder inte det nödvändigtvis att den föreställer honom själv.

En bild på GM i cowboyutstyrsel har tidigare publicerats i tråden och visar en vit man med skepparkrans.
Citera
2011-10-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloye
Nej, bara för att han har en bild föreställande en svart man på sin FB-sida betyder inte det nödvändigtvis att den föreställer honom själv.

En bild på GM i cowboyutstyrsel har tidigare publicerats i tråden och visar en vit man med skepparkrans.

såg ginger ut
Citera
2011-10-03, 19:39
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
För övrigt är min erfaenhet att MÅÅÅNGA av de kvinnliga vårdarna oftast "inte har missat en endaste måltid de senaste 15 åren" d.v.s de är FETA!
De orkar inte förflytta sig vid hot och fara.
Springa är inte att tänka på för deras del.
Uff, stånk och stön är vanligt förekommande läten inom den kategorin.

Nu ser jag att BO är liten.
Alltså ingen fet kvinna men kan det vara så att Somailer är lite sena i starten och hon hann inte undan helt enkelt?
Citera
2011-10-03, 19:40
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Nu ser jag att BO är liten.
Alltså ingen fet kvinna men kan det vara så att Somailer är lite sena i starten och hon hann inte undan helt enkelt?
BO är troligen inte somalier. Ser inte sådan ut och har inte sådant namn. Alls. Skilj på neger och neger.
Citera
2011-10-03, 19:40
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja. Frågan ställdes innan namnet var droppat... Ville veta etnicitet som ett sätt att bekräfta att det var den jag trodde.

Sa ju att det bara var det som fattades, att kvinnan även var svart, muslim, vilket inte är otroligt, sedan får vi se om kvinnan även är lesbisk så har det nått sitt klimax.

Att kvinnan nu visar sig vara betydligt klenare än den bastanta kvinna jag såg framför mig för den rollen hon jobbade i gör förstås inte saken bättre.
Citera
2011-10-03, 19:41
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePointOfNoReturn
Nu får alla SD/rassenollor här på SD kortslutning. Detta KAN INTE STÄMMA!! BO kan bara inte vara invandrare och GM svensk. Det måste måste måste vara tvärtom.
Etnicitet saknar betydelse heter det alltid annars, varför sitter alla liberala vänstermuppar och tjatar om etniciteten på den stackars mördade tjejen?
Dags införa ett vakttorn i mitten av tårtan av rastgårdar där en vakt med gevär står och kan skjuta en häktad som löper amok.
Alternativt utrusta vakterna med elpistol.

Vad satt GM häktad för, måste ha någon form av psykisk sjukdom.
Citera
2011-10-03, 19:41
Medlem
Okej..men vilken strålande idé. Då får väl ledningen helt enkelt bara anställa 120kilos manliga vårdare då..Oj vad lätt.

Dumb ass..

Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Det är inte batongen det är fel på skulle jag vilja säga. 2 st 120 kilos manliga vårdare hade enkelt tagit ner denna galne GM väldigt snabbt och det troligen utan att använda sina batonger ..... att sätta 2 kvinnor utrustade med batonger i situationen med GM är ju generalfel av deras chef

.... här borde huvuden rulla på chefsnivå. Jag tror inte detta är ett resultat av nedskärningar utan snarare ett resultat av att kvinnor tillåts göra jobba de inte borde pyssla med
Citera
2011-10-03, 19:42
Medlem
love.actuallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Hur vet du att han är svensk? kan likagärna vara en ziggis dom gillar att ta "svenska" namn

Om du hade läst hela tråden så hade du fått se bild och namn på både GM och BO!!
Citera
2011-10-03, 19:42
Medlem
pederastens avatar
alltså, bilden på erik ljungströms facebook som har länkats här är en hyfsat känd humorbild. så folk som tror att han är svart baserat på den är puckade i fittan.
Citera
2011-10-03, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Etnicitet saknar betydelse heter det alltid annars, varför sitter alla liberala vänstermuppar och tjatar om etniciteten på den stackars mördade tjejen?
Dags införa ett vakttorn i mitten av tårtan av rastgårdar där en vakt med gevär står och kan skjuta en häktad som löper amok.
Alternativt utrusta vakterna med elpistol.

Vad satt GM häktad för, måste ha någon form av psykisk sjukdom.

Försök till mord. Han hade försökt strypa en manlig kriminalvårdare tidigare i häkte. Så nu tyckte de att det var en bra ide att sätta han under bevakning av en 25 åring. Hur smart är det egentligen att låta en så oerfaren person ta hand om det? När det finns en dokumenterad historik av våldsamt agerande mot personalen. Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in