Citat:
Ursprungligen postat av PrettyBoyMAFFIA
Men WOW som om det var värsta grejjen, detta händer ofta i andra länder, sen så fort det kommer till Sverige blir det världens liv, typiskt Sverige som ska vara så jantelag hela tiden. Allt här verkar vara onormalt.
Klart det är onormalt och tragiskt att bli ihjälslagen på sitt jobb. Och du kan givetvis inte jämföra med massa andra länder, precis som att det vore mindre tragiskt bara för att det händer i andra länder?
Så bara för att en vakt blir ihjälslagen i något U-land i Afrika så ska man bara rycka på axlarna och inte bry sig när det händer här i Sverige?
Och vad fan har jantelagen med det här att göra?