Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
lider du av någonsorts hjärnblödning?
på vilket sätt lallas det med dom intagna????
det du förespråkar är hur kriminalvården är i usa
och hur är den tycker du. hur ofta blir inte plitar överfallna?
vill du ha ett likadant klimat här. usa kriminalvård är en välldigt dålig förebild för sverige där måste jag säga att den svenska kriminalvården fungerar mycket bättre.
klart att dom sitter i fängelse dom intagna straffet är att vara frihetsberövad inte att utsättas för tortyr
sen skriver du
et föreligger alltid ett överhängande hot mot personalen där de intagnas mål ofta är att skada dem. skojar du nu har du ens någon inblick på hur det är på en svensk anstalt eller ett häkte skulle inte tro det.
är välldigt sällan plitar blir överfallna på anstalter.
häktet är det stället där personalen riskerar hot och våld det e pga hur det ser ut på häktena i dag folk som sitter med långa isoleringstider mm klart som fan att personalen får ta smällen när häktes tiden räknas som tortyr och
sen tycker du att dom ska ha mer vapen bara det bevisar din dumhet ännu mer
kan du berätta för mig när det senaste fritagningsförsöket var från ett häkte eller anstalt??
kvinnor behövs inom kriminalvården läget blir mer avslappnat och dom har en lugnande verkan.
dom fungerar utmärkt i hetsiga situationer och kan lugna ner på ett helt annat sett en vad dom manliga plitarna klarar av.
på vilket sätt lallas det med dom intagna????
det du förespråkar är hur kriminalvården är i usa
och hur är den tycker du. hur ofta blir inte plitar överfallna?
vill du ha ett likadant klimat här. usa kriminalvård är en välldigt dålig förebild för sverige där måste jag säga att den svenska kriminalvården fungerar mycket bättre.
klart att dom sitter i fängelse dom intagna straffet är att vara frihetsberövad inte att utsättas för tortyr
sen skriver du
et föreligger alltid ett överhängande hot mot personalen där de intagnas mål ofta är att skada dem. skojar du nu har du ens någon inblick på hur det är på en svensk anstalt eller ett häkte skulle inte tro det.är välldigt sällan plitar blir överfallna på anstalter.
häktet är det stället där personalen riskerar hot och våld det e pga hur det ser ut på häktena i dag folk som sitter med långa isoleringstider mm klart som fan att personalen får ta smällen när häktes tiden räknas som tortyr och
sen tycker du att dom ska ha mer vapen bara det bevisar din dumhet ännu mer
kan du berätta för mig när det senaste fritagningsförsöket var från ett häkte eller anstalt??
kvinnor behövs inom kriminalvården läget blir mer avslappnat och dom har en lugnande verkan.
dom fungerar utmärkt i hetsiga situationer och kan lugna ner på ett helt annat sett en vad dom manliga plitarna klarar av.
Du tror att den svenska kriminalvården fungerar bättre än den i USA. Det vet du ingenting om. Vi har precis lika farliga intagna som de har i USA. Du är väl nån 50-åring som tror att Sverige är en idyll fortfarande. Glöm det. Män ska ta hand om tokiga män och kvinnor ska ta hand om kriminella kvinnor! Det har vi väl sett nu. Kvinnor ska absolut inte behöva ta ansvaret för att "lugna ner" galningar.