Har övervägt väldigt länge att beställa något efter att ha läst otaliga trådar på olika forum och hört mig för lite om detta företag på nätet. Och jag vet att detta är piratkopior 

Dock bestämde jag mig igår för att prova för en mindre skit summa (som inte gör mig så mycket ekonomiskt om detta skulle va svindel) att beställa 2 st piké tröjor. 
Detta hade jag ABSOLUT INTE gjort om jag inte läst på ordentligt innan, då man måste för över pengar till ett bankkonto då de fortfarande inte går att betala med kort över internet.
Dock tänkte jag använda denna tråd för uppföljning om hur lång tid denna beställning tar, om den kommer fram överhuvudtaget, kvalité på kläderna osv.
Måndag 11 Mars gjordes beställningen. Jag fick då ett bekräftelse mail på min beställning samt info om hur betalning skulle ske. 
Tisdag 12 Mars: Har inte fått en bekräftelse på att min order är betalad ännu, och jag vet inte om man kommer att få en sådan heller, man jag hoppas det och har mailat kundtjänst om det men ännu inte fått något svar ca 4 timmar senare.