Citat:
Ursprungligen postat av
Helblodsprinsen
Okej fy fan.. Men alltså vad skulle jag gjort annorlunda? Körde 2 tabletter på fredagen (med ca 4 timmars mellanrum), 2 tabletter på lördagen (med jämna mellanrum) och 3 tabletter på söndagen(2 st ganska tight emellan). Borde jag skippat det helt på lördagen för att kroppen skulle få vila ett dygn?
Kan det vara farligt att ta någon gång igen tex i helgen?
Vad du skulle gjort annorlunda?! Du skulle VERKLIGEN inte tagit så stora mängder och inte tre dagar efter varandra. Nu vet jag inte vilka knappar du tog, men du har alltså tagit mellan 200-400 mg på fredagen, 200-400 mg på lördagen och 300-600 mg på söndagen.*
Fullständigt idiotiskt.
Du bör vänta minst en månad mellan intagen. Jag tar MDMA 3-4 gånger per år och upplever samma magi som alltid.
Självklart ska du INTE ta i helgen igen, hoppas du förstår det. Om du fortsätter såhär så kan du få bestående men, om du nu inte redan fick det. Men jag hoppas såklart inte på det! Var du på festival också? Ännu farligare att ta höga doser MDMA med tanke på värmen bla.
* Låt säga att knapparna innehöll mellan 100 och 200 mg MDMA. Du har inte berättat vilka knappar det var, eller så har jag missat det.
Hoppas du inte upplever mitt inlägg allt för otrevligt, men ditt bruk är verkligen inte bra. Hoppas det blir bättre snart med symtomen du fått!