Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-28, 18:51
Medlem
elinnovas avatar
Är det dumt att ta e om man är förkyld? Går det lättare att bli påverkad då?
Citera
2014-08-29, 13:40
Medlem
elinnovas avatar
Någon? Hade värmt mitt hjärta om någon vet något. Väldigt mycket kärlek till er alla.
Citera
2014-08-29, 14:17
Medlem
Fook-Mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinnova
Någon? Hade värmt mitt hjärta om någon vet något. Väldigt mycket kärlek till er alla.
Om du har ont i halsen eller feber så bör du stå över då du i värsta fall kan dra på dig en hjärtmuskelinflammation (myokardit). Om det bara är en snorbuse så kör på (med förstånd)!
Citera
2014-08-29, 14:28
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinnova
Kör på bara! Eller det kanske sliter lite mer på hjärtat! Jag hade gjort det! Tror tom att jag har gjort det förut! Men du blir inte mer påverkad!
Citera
2014-08-29, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Kör på bara! Eller det kanske sliter lite mer på hjärtat! Jag hade gjort det! Tror tom att jag har gjort det förut! Men du blir inte mer påverkad!

Gillar du utropstecken?
Klart att det är olämpligt att knarka centralstimulantia när man inte är frisk, det går att dra på sig hjärtmuskelinflammation.
Citera
2014-08-29, 23:00
Medlem
elinnovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Gillar du utropstecken?
Klart att det är olämpligt att knarka centralstimulantia när man inte är frisk, det går att dra på sig hjärtmuskelinflammation.
Tack så mycket, jag har ont i halsen också så tror jag skippar e i helgen om jag inte blivit bättre tills imorgon
Citera
2014-08-30, 19:30
Medlem
lehirals avatar
Tog mdma för 1 vecka sen och hade ingen som helst AT, hur länge bör jag vänta innan jag kör igen? Räcker 1 vecka? Inget regelbundet bruk då, utan bara denna gång jag skulle vänta 1 vecka isåfall.

sidofråga, mdma 1gång i månaden, vad är dom långsiktiga effekterna av det? Om man kör med 5-htp+l-tyrosine mellan gångerna för att hålla vettiga serotoninnivåerna vettiga?
Senast redigerad av lehiral 2014-08-30 kl. 19:41.
Citera
2014-08-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Tog mdma för 1 vecka sen och hade ingen som helst AT, hur länge bör jag vänta innan jag kör igen? Räcker 1 vecka? Inget regelbundet bruk då, utan bara denna gång jag skulle vänta 1 vecka isåfall.

sidofråga, mdma 1gång i månaden, vad är dom långsiktiga effekterna av det? Om man kör med 5-htp+l-tyrosine mellan gångerna för att hålla vettiga serotoninnivåerna vettiga?

Dålig idé.
Citera
2014-08-31, 20:21
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral

Svårt att säga. Går säkert om du förövrigt har ett drogfritt och skött liv men givetvis kommer du känna dig avtrubbad en stund rent känslomässigt, hur pass lätt eller allvarligt kan ingen riktigt veta. Att hålla på med starka droger som MDMA är oftast som att köpa en gris i en säck, åtminstone när det kommer till bieffekter. Vad man egentligen kan förvänta sig vet man aldrig till hundra, men om man vill vara relativt säker är en av riktlinjerna att minst vänta tre månader mellan intagen. Så då är det bara att fundera på om en kvälls rus i helgen är värt det? Jag tyckte det i början men då var jag jämnt onykter på annat bredvid som garanterat maskerade ecstasyns biverkningar.
Citera
2014-09-02, 22:06
Medlem
Ta små doser av mdma på krogen?

Hur tror ni det funkar att ta små doser av mdma på krogen som substitut till tex kola. Jag tänker om en normaldos ligger på 0.15 så tar man 0.05-0.06/7. Svårt att mäta upp utan våg men jag vet ju på ett ungefär hur mycket man tar annars. Tanken är att må bättre, bli gladare och bli lite mer social och dansa. Jag vill ej att det ska synas på mig, vad tror ni? Kommer jag fortfarande få tefatsögon och käkspänningar?
Citera
2014-09-02, 22:08
Medlem
Har också funderat lite i dom banorna. Men hört att det sliter mer om man tar små doser oftare än en normal dos någon gång då och då.
Citera
2014-09-02, 22:21
Medlem
Struisvogels avatar
Tänk på att mdma har en tröskeldosering, med andra ord måste man ta en viss dos för att det ska ge något. Kommer man över den dosen så fungerar det absolut men tefat och käkspänningar kan komma ändå. Sen så är mdma ingen bra återdoseringsdrog så är gå och små dippa en hel kväll/natt är alltså inte att rekommendera.

För bästa effekt ska man ta en 200mg dos var tredje månad och ta det på ett bra ställe, det är iaf min och de flesta andras tips. Önskar man va bättre på att följa det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in