Nja, men skulle jag bli stoppad i framtiden med ringa narkotikabrott i portföljen så får jag ju pissa direkt antar jag? Vill behålla mitt körkort. Sen så är jag väl fortfarande lite chockad efter det som hände så det är väl möjligt att jag ändrar mig i framtiden. Befann mig hemma hos en vän när 4 stk från narkotikaroteln stormade in i huset och satte handfängsel på mig. Var en så otroligt främmande upplevelse då jag aldrig tidigare haft något med polisen att göra.
Nja, men skulle jag bli stoppad i framtiden med ringa narkotikabrott i portföljen så får jag ju pissa direkt antar jag? Vill behålla mitt körkort. Sen så är jag väl fortfarande lite chockad efter det som hände så det är väl möjligt att jag ändrar mig i framtiden. Befann mig hemma hos en vän när 4 stk från narkotikaroteln stormade in i huset och satte handfängsel på mig. Var en så otroligt främmande upplevelse då jag aldrig tidigare haft något med polisen att göra.
beklagar.. Du kommer ju åka på cannabis ringa narkotikabrott. spelar ju ingen roll om du är positiv för MDMA då också..
Får man fråga vad som hände? vad sa polisen? menar måste finnas en anledning till att dem kom?
Ni jävlar grabbar nu kör vi. Gårdagen beslagtog av suib, fubro och lyricatog 900 mg lyrica, Och svalde nyss en grön super mario. Ha en trevlig kväll alla. jag ska då fan rocka loss här hemma. Har även lagt upp en lina halv blå dollar. Kommer väll svida helvete men skit samma
Äter quetiapin 75 mg varje dag, hur funkar det med ecstasy? räcker det ifall man struntar i medecinen samma dag eller talar vi om en vecka typ? vill ju inte ha utebliven effekt!
Äter quetiapin 75 mg varje dag, hur funkar det med ecstasy? räcker det ifall man struntar i medecinen samma dag eller talar vi om en vecka typ? vill ju inte ha utebliven effekt!
Jag vet att det inte fungerar att ta SSRI samtidigt som man tar E. Ska skriva ett skolarbete om det och behöver en annan källa än flashback. Någon som har något tips på en "pålitlig" källa som skulle gå att använda i ett skolarbete?