Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-24, 04:03
Medlem
Spjonkens avatar
Hallå!

Är inne på att testa E för första gången på Qlimax.
Vad tror ni? Bra/dålig idé? 1 eller flera piller under kvällen? Vilken tid/tider rekommenderas att ta det?
Kommer även att röka gräs, dock blir det nog inget under tiden jag skulle va Ead, så blir nog före och efter. Hur länge bör jag vänta med att ta ett piller efter jag rökt?
Och som jag har fattat är det heller inga större problem att få tag på E på Qlimax? Vad ligger priserna på ett ungefär där?
Skriv gärna tips och vad jag bör tänka på för att få en så fin kväll och natt som möjligt.
Citera
2013-10-24, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjonken
Hallå!

Är inne på att testa E för första gången på Qlimax.
Vad tror ni? Bra/dålig idé? 1 eller flera piller under kvällen? Vilken tid/tider rekommenderas att ta det?
Kommer även att röka gräs, dock blir det nog inget under tiden jag skulle va Ead, så blir nog före och efter. Hur länge bör jag vänta med att ta ett piller efter jag rökt?
Och som jag har fattat är det heller inga större problem att få tag på E på Qlimax? Vad ligger priserna på ett ungefär där?
Skriv gärna tips och vad jag bör tänka på för att få en så fin kväll och natt som möjligt.
Fan E är ju en cocktail drog, vissa säger att du inte ska röka samtidigt som du är Ead men jag tycker det är så jävla nice men det blir svårt att hålla det till en nivå, när jag käkar E så slutar det med att jag sitter och rullar en jävel varje kvart typ för allt är så nice. Om du fixar bra E så tycker jag att du bör blanda med gräset fast den rena E känslan är också oslagbar.

Hur många du ska ta beror på hur bra drag det är i dem men ta max 2 första gången, du tar den första kanske innan festivalen börjar, kanske 10 minuter innan sen drar du den andra kanske 1 timme senare, innan du peakar. Priser ligger väl på 10 € och uppåt så om du vill få tag på bra så tänk på att du får vad du betalar för.

Gör som du vill, kan rekommendera båda varmt och ha så kul för min skull då jag inte kan åka i år.

Må bäst!
Citera
2013-10-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Hur länge hade du rekommenderat att vänta då? Brukade vänta 2 månader förr men, nu har jag abbs

Det är ett tecken på att du måste träna upp din självdisciplin och hitta andra vyer i livet som kan väga ut tomheten, för ditt eget bästa.....
Citera
2013-10-24, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibiff
Kör du 150mg kommer du nog inte få någon AT alls dagen efter , kör du 500 får man lite smått men inte så farligt kör du över 1gram så börjar man få brainzaps och sjuka blodsockerfall , så har det varit på mig ialf , har passat ut mitt i en affär dagen efter så den som jobba i butiken har fått hjälpa mig upp o så haha
Haha ohfan, har som mest kört ungefär 650 på en kväll och var inte allt för trasig dagen efter ändå

Letade egentligen efter lite mer ingående fakta angående hur de fysiska biverkningarna skiljer sig. Hittar ingen fakta om det

Någon som vet?
Citera
2013-10-24, 13:01
Medlem
elmerengues avatar
Mycket beror på hur ofta man körde innan de där 20 dagarna men om det var ett tag sen innan so go for it om du är jättetaggad. Körde själv två veckor efter att jag kört för första gången på länge och det gick kanonbra även om highen i sig kanske kom upp i 80% i jämförelse med den två veckor innan, men jag mådde ju kung ändå. Då håller jag mig till en bomb om 150-170mg per tillfälle.

Ser att ni pratar om rökats påverkan och jag kan säga att det fungerar utmärkt att förfesta med några gåsar och lite öl eller grogg för att sedan låta bli det under MDMA-ruset för att sedan svinga igång en rackare när det börjar dala, för då adderar det den där trippiga dimensionen till ruset som är så sjukt kul och man är uppe i himmelen igen trots att man trodde det bästa var över.
Citera
2013-10-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Det är ett tecken på att du måste träna upp din självdisciplin och hitta andra vyer i livet som kan väga ut tomheten, för ditt eget bästa.....
Fan du har rätt asså, har tänkt EXAKT samma tanke. Inte om E då, utan röka och sånt
Senast redigerad av sviinto 2013-10-24 kl. 18:15.
Citera
2013-10-24, 21:37
Medlem
smokingfoxs avatar
Hejsan alla! Jag testade E föra helgen men tyckte jag bara blev pigg typ. Kan det vara
mest amfetamin då? Fick värsta tjack haka typ.
Är helt ny på detta men funderar på att köpa till helgen igen men vet inte om det var mest tjack i skiten vad säger ni?
Citera
2013-10-24, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Hejsan alla! Jag testade E föra helgen men tyckte jag bara blev pigg typ. Kan det vara
Är helt ny på detta men funderar på att köpa till helgen igen men vet inte om det var mest tjack i skiten vad säger ni?

Om du bara blev pigg fick du inte ecstasy iaf. Hur såg knapparna ut? Färg? Tryck? Form? Du käkar inte SSRI eller annan medicin?

Skulle det vara ecstasy du fick bör man vänta åtminstone 1 månad innan nästa intag, allra helst 3 månader. Men i ditt fall låter det inte som du fick tag i rätt grejer.
Citera
2013-10-24, 22:02
Medlem
smokingfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Om du bara blev pigg fick du inte ecstasy iaf. Hur såg knapparna ut? Färg? Tryck? Form? Du käkar inte SSRI eller annan medicin?

Skulle det vara ecstasy du fick bör man vänta åtminstone 1 månad innan nästa intag, allra helst 3 månader. Men i ditt fall låter det inte som du fick tag i rätt grejer.
Var rosa piller rätt hård med Ferrari märket på.
Käkar inte några mediciner alls.
Varför vänta så länge?
Citera
2013-10-24, 22:03
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
vänta mer rusen i början har man bara 1 gång använder man det för ofta i början får man inte tillbaka den ultimata kicken då får man börja blanda med annat
Citera
2013-10-24, 23:54
Medlem
Citat:
Var rosa piller rätt hård med Ferrari märket på.
Käkar inte några mediciner alls.
Varför vänta så länge?

Varför man ska vänta så länge.......
MDMA är den kraftigaste release/re-uptake serotonegra drogen som existerar.
Och du vill ge dina receptorer lite tid att återhämta den påfrestningen de gått igenom.
Missbrukar du det kommer ruset bli permanent försämrat till den graden att det inte längre är tillfredsställande.
Citera
2013-10-27, 19:22
Medlem
Citat:
Hur mycket tog du? kände inget första gången när jag tog för lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in