Citat:
Ursprungligen postat av
Spjonken
Hallå!
Är inne på att testa E för första gången på Qlimax.
Vad tror ni? Bra/dålig idé? 1 eller flera piller under kvällen? Vilken tid/tider rekommenderas att ta det?
Kommer även att röka gräs, dock blir det nog inget under tiden jag skulle va Ead, så blir nog före och efter. Hur länge bör jag vänta med att ta ett piller efter jag rökt?
Och som jag har fattat är det heller inga större problem att få tag på E på Qlimax? Vad ligger priserna på ett ungefär där?
Skriv gärna tips och vad jag bör tänka på för att få en så fin kväll och natt som möjligt.

Fan E är ju en cocktail drog, vissa säger att du inte ska röka samtidigt som du är Ead men jag tycker det är så jävla nice men det blir svårt att hålla det till en nivå, när jag käkar E så slutar det med att jag sitter och rullar en jävel varje kvart typ för allt är så nice. Om du fixar bra E så tycker jag att du bör blanda med gräset fast den rena E känslan är också oslagbar.
Hur många du ska ta beror på hur bra drag det är i dem men ta max 2 första gången, du tar den första kanske innan festivalen börjar, kanske 10 minuter innan sen drar du den andra kanske 1 timme senare, innan du peakar. Priser ligger väl på 10 € och uppåt så om du vill få tag på bra så tänk på att du får vad du betalar för.
Gör som du vill, kan rekommendera båda varmt och ha så kul för min skull då jag inte kan åka i år.
Må bäst!