Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-06-02, 14:46
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Var det rahad jacksons MDMA du tog som du frågat runt om i pillertråden?? Vi kanske kan konstatera att det är kasst skit då. Om inte, vad var det för några knappar??
ja det var dem, ljusblåa med paul frank-motiv
Citera
2013-06-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Ja, man har ju hört att man ska känna så mycket kärlek och att man älskar alla i sin omgivning, men det där har jag inte direkt vart med om. Jag var dock med om att jag connectade med folk jag pratade med, men inte så att jag skulle vilja kasta mig i famnen på dem och gulligulla. Då avskydde jag själva beröringen och ville inte heller röra mig.

Senast kunde jag dock handskas med beröring och jag kunde till och med dansa lite smått Men effekten var ju långt ifrån som på min allra första E och dessutom kom ruset smygande konstigt nog.

Till någon kunnig -> Kan ruset ha kommit smygande för att jag hade en smula SSRI i kroppen? Sisådär 2,5-1,25 mg.

De gånger jag inte haft tillräckligt långt uppehåll mellan mdma sessioner (allt mellan 30-90dagar) för mig så kommer ruset smygande. Ett långt uppehåll och det smäller på som det ska, från 0-100.

Ang. kärlek, så håller jag med dig. Men nu tar jag bara det med fruntimmer där hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
ja det var dem, ljusblåa med paul frank-motiv

Det var väl skit knappar helt enkelt, mest troligt. Vänta någon månad och prova någonting annat.

Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Låter ju som att det knappt var något MDMA i tabletterna, tyvärr säljs det även sådana som innehåller en massa annat skit (typ tjack, koffein osv), sen att du skriver om hallucinationer och religiös uppenbarelse tyder på att det var något hallucinogent ämne i tabletterna. Det som är synd med ecstasy, har man lite otur kan man få en knapp som istället för att ge en den där sjuka MDMA-euforin ger en lite speed samtidigt som man blir trippad. Har själv stoppat i mig någon sådan och blivit besviken när jag mest blev trippad istället för att få känna galen eufori.

MDMA=hallucinogent. Även i större doser blir MDMA till MDA vilket är ännu mer hallucinogent. Röker man under MDMA rus märker man de psykadeliska effekterna mer uppenbart....så hallucinationer är inte alls ovanligt. Jag brukar få trails m.m efter långt uppehåll och högre doseringar 250-350.

Men alla mdea, mde, mda m.m ger bra eufori, vilket han inte fick. det går inte att utesluta att han inte fick rätt. men det var förmodligen underdoserade....jag vet inte, märkligt detta..
Senast redigerad av testocyp 2013-06-02 kl. 14:52.
Citera
2013-06-02, 14:54
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
De gånger jag inte haft tillräckligt långt uppehåll mellan mdma sessioner (allt mellan 30-90dagar) för mig så kommer ruset smygande. Ett långt uppehåll och det smäller på som det ska, från 0-100.

Ang. kärlek, så håller jag med dig. Men nu tar jag bara det med fruntimmer där hemma.
Jag är dålig på att ha ett långt uppehåll emellan gångerna, så då är det förmodligen det. Måste fan bättra mig
Citera
2013-06-02, 14:55
Medlem
Citat:
Jag är dålig på att ha ett långt uppehåll emellan gångerna, så då är det förmodligen det. Måste fan bättra mig

Ja det är ju bättre att få en rejäl roll än en half assed piss roll som man jag får när jag inte väntar helst upp till 5-6månader.. Men det är värt väntan. Sitter här och väntar på nästa session....som sker i okt...2cb+mdma, det kliar i fingrarna men när dagen kommer så ska det bli ett jävla drag.(förhoppningsvis)
Citera
2013-06-02, 14:59
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ja det är ju bättre att få en rejäl roll än en half assed piss roll som man jag får när jag inte väntar helst upp till 5-6månader.. Men det är värt väntan. Sitter här och väntar på nästa session....som sker i okt...2cb+mdma, det kliar i fingrarna men när dagen kommer så ska det bli ett jävla drag.(förhoppningsvis)
Ja jävlar.. Jag är glad om jag håller mig i längre än en månad. Måste hitta ett substitut känner jag.
Citera
2013-06-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ja jävlar.. Jag är glad om jag håller mig i längre än en månad. Måste hitta ett substitut känner jag.

Nästan så att man ångrar att man provade på det från hela första början.
Citera
2013-06-02, 15:02
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag tog pillrena själv. Ok detta är ju lite hoppingivande. Jag ska nog testa någon annan batch senare. Kanske kristaller istället för piller.

Jag tror att så är fallet tyvärr.. Tråkigt bara att de ska vara första gången
Ja, gör de hellre om du har möjlighet! Men håll dig hemma då och se till att ha en mysig människa
eller några gosiga vänner med
Citera
2013-06-02, 15:08
Medlem
tolchockers avatar
Citat:

Det är ibland svårt för oss som är kära i den syntetiska kärleken

Men man får ej glömma att man blir sakta men säkert fuckad och bränd ifall man tare regelbundet, och det är inte värt då man vill ändå leva länge nog för att kunna uppleva flera dimensioner.

De tar ju ca. 14 dagar för "seratoninspridarn" att hitta sin naturliga balans. Trodde själv de var typ 5 dagar men fick höra häromdagen av en vän som plugga människokroppen att de var två veckor..

No wonder tänkte jag, blir ju typ inte samma rus
Det var de som gjorde de för mig typ.. Sluta ba att man slösar mer cash, är otillfredställd och/eller råka ta liiiite för mycke och psykosar samt svimmar

Och ja, SHIET va nice typ ALLT känns efter lite uppehåll..wa wa weee waaa
Citera
2013-06-02, 15:17
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker

Men man får ej glömma att man blir sakta men säkert fuckad och bränd ifall man tare regelbundet, och det är inte värt då man vill ändå leva länge nog för att kunna uppleva flera dimensioner.

De tar ju ca. 14 dagar för "seratoninspridarn" att hitta sin naturliga balans. Trodde själv de var typ 5 dagar men fick höra häromdagen av en vän som plugga människokroppen att de var två veckor..

Det var de som gjorde de för mig typ.. Sluta ba att man slösar mer cash, är otillfredställd och/eller råka ta liiiite för mycke och psykosar samt svimmar

14 dagar alltså.. Nej, man märker ju att man inte får mycket rus för pengarna efter så täta omgångar.
Men som sagt, svårt att stå emot

Kom på två frågor förresten, någon som vet om lyrica boostar ruset? Och stämmer det att SSRI lindrar skadorna lite?
Citera
2013-06-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker

Överanvändning / för regelbunden användning av mdma leder till att receptorerna blir sämre, detta kan ta flera månader, år att återställa. Vi är alla individuella. Jag skulle säga att bara låta serotoninet återhämtas helt tar säkert upp till flera veckor längre än vi tror. Träning,solljus,bra kost,sömn,sex,kärlek allting som gör att människan mår bättre är en snabbare väg för hjärnans återhämtning.

Precis som du säger, efter ett uppehåll; jävlar....
Citera
2013-06-02, 15:22
Medlem
tolchockers avatar
Citat:

Kom på två frågor förresten, någon som vet om lyrica boostar ruset? Och stämmer det att SSRI lindrar skadorna lite?

Vet inget om SSRI eller E per say, men jag har testa 6apb (som ska vara E liknande RC drog - enligt mig mycke bättre) + lyrica. Den tog vi iofs för att kunna somna men de var jääävligt nice, låg ner i sängen och titta mot taket och skapade värme/vatten mönster med fingrarna
Citera
2013-06-02, 15:22
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Precis som du säger, efter ett uppehåll; jävlar....

Jag svimma ju typ för någon vecka sen då jag rökte gås efter ca 4 månader hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in