2012-10-23, 00:23
Medlem
Har vi nämnt denna? "Jag plockar upp samtal i pausen".

Någon nämnde för övrigt att denna var trött på Gerts eviga sexsnack.. +1 här. Riktigt gubbsjuk jävel. Ta mig tusan allt ska vändas och vridas till något med knulla, kuk eller "göka". Sorglig människa.
Citera
2012-10-23, 15:06
Medlem
Oliveiras avatar
Jag försökte lyssna på programmet med Lawen Mohtadi igår. Hoppas ingen hade ett dryckesspel där man skulle dricka varje gång hon sade "liksom" för då hade vederbörande blivit aspackad snabbt.

I dag ännu en Hollywoodfru, men först en psykoterapeut om pedofiler.
Citera
2012-10-23, 15:17
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira

I dag ännu en Hollywoodfru,
Hm.. Månne de inte får många lyssnare på sån smörja, eller är det bara väldigt lättlockade gäster?
Citera
2012-10-23, 15:22
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjennstroum
Hm.. Månne de inte får många lyssnare på sån smörja, eller är det bara väldigt lättlockade gäster?
Ja det är ju ett TV3-program så kan tänka mig att det kommer order uppifrån. MTG äger ju både TV3 och Radio1
Citera
2012-10-23, 15:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Ja det är ju ett TV3-program så kan tänka mig att det kommer order uppifrån. MTG äger ju både TV3 och Radio1

Det är väl tredje eller fjärde gången det är en sån där Hollywoodfru. Vet inte hur många som finns. Känns som sagt som väldigt många från skräp-TV.
Citera
2012-10-23, 16:13
Medlem
idag tog cissi wallin priset.
Först gafflade hon om den "klassresa" hon gjort genom att först haft ingenting och nu börjat tjäna pengar.

Sen på orerades det om att många av hennes bekanta numer kallar henne för överklass. att hon tjänar pengar, bor fint och har blivit en överklassmänniska.
Så typiskt jante-sverige konstaterade Cissi.
Citera
2012-10-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Först gafflade hon om den "klassresa" hon gjort genom att först haft ingenting och nu börjat tjäna pengar.

Sen på orerades det om att många av hennes bekanta numer kallar henne för överklass. att hon tjänar pengar, bor fint och har blivit en överklassmänniska.
Beundransvärt att du fortfarande orkar lyssna på henne. Hon är så trasig i huvudet att det börjar bli tragiskt. På jobbet är det vadslagning om hur länge hennes program ska höras innan någon byter kanal. Tuffaste jobbet på MTG måste vara att sälja reklam under hennes programtid.
Citera
2012-10-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt

En mer verklighetsfrånvänd EGENkär människa har jag aldrig lyssnat på tror jag. Det var roligt när nån kille ringde in och lackade ur för att hon alltid skulle prata om hur mycket hon tjänar och att hon bor i bostadsrätt. Då vart hon sur och sa att hon tagit upp det 1 gång. Hon glömmer typ vad hon har sagt dagen innan och i program innan dess.

Att hon tjänar bra och bor i bostadsrätt och att hon är så priviligerad har jag hört minst 20 gånger sedan några månader tillbaka de få gånger man orkat lyssna på häxan.

Sen finns det massor av exemplen på när hon pratar emot sig själv. Ena dagen säger hon en sak som hon dagen efter är helt tvärtemot på något konstigt sätt. Eller så är det att i en situation är det helt OK att göra på ett sätt men i en annan situation inte alls. Men i grunden hör dessa båda situationer ihop. Vet inte hur jag ska förklara det på ett bättre sätt, det är typ som att hon säger att hon hatar mobbare. Sen sitter hon och berättar hur hon garvat åt folk i bussen, SVENNEkärringar och Svenskar är helt EFTERblivna. Ja osv. Mobbning som hon sysslar med. Men ifrågasätter någon henne, ja då är det tydligen inte så, för då är det massan batikhäxor som är förtryckta och dom kan inte mobba. Ja ni hör ju hur det låter.

Alla hennes argument blir bara en stor jävla grötig röra jämt. Sen har hon sjukt dåliga bisittare för jämnan. När till och med han Simon Lundberg är bäst så är det nått som är fel.

Men då radio1 är på för det mesta i bilen så väntar man alltid på att någon kul inringare kommer och försöker säga åt henne att hon inte ska sitta som 26-27 årig "privligerad" icke student eller utbildad journalist och ska prata skit om Sverige, arbetare samt att sätta ringare på plats.

Hon blir ju sur för minsta lilla.
Citera
2012-10-24, 11:36
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Sammanställde alla inkomna Aschberg-utryck, skiter i Cissi Wallin etc. Ascberg är Radio1
-------------------------------------------------------------------------------------
Dryckesspel!

Drick en klunk varje gång...

*Shabbe berättar att appen inte fungerar.
*Historie-Lennart inleder samtalet med "Hej Robban och Shabbe,
intressant ämne hörredu, jag erinrar mig...".
*Historie-Lennart tycker att dagens ämne "är väldigt intressant" och går omgående off-topic.
*Historie-Lennart frågar vad dagens gäst heter.
*Historie-Lennart citerar Dagens Nyheter.
*Shabbe låter uttråkad.
*Robban kallar en skämtare för skämtare.
*Robban säger åt Shabbe att hon dagdrömmer istället för att lyssna på programmet.
*Robban påtalar för Ingegärd att hon minsann ätit middag med kungen.
*Karem kommer med en ny galen teori som han som vanligt inte har källhänvisning till.
*Karem snackar ner islam/muslimer.
*Jarri snackar om något ovidkommande.
*Jarri pratar om sex, sprit eller knark. Eller en kombination av dessa.
*Fredrik drar en röd tråd mellan dagens ämne och invandring.
*Ingegärd gör sig ovän med Robban.
*Ingegärd lovar att aldrig någonsin i resten av sitt liv ringa igen.
*Uffe pratar om invandrarmammor som bor på hans gård.
*Jan pratar om vägbygget intill huset.
*Jan frågar vad dagens ämne är.
*Robban säger till Shabbe "Varje dag med mig får du lära dig något nytt"
*Robban säger "XX XX har lämnat byggnaden"
*Robban använder utrycket "Det är resandes ensak"
*Robban använder utryclet "idelologisk överbyggnad"
*Robban pratar om "den gyllene appen"
*Uffe ringer in och är bekymrad och det till slut visar sig att det handlar om invandrare.
*Robban använder utrycket "tut i trumpeten"
*Robban använder utrycket "Vi rodnar ner på halsen"
*Robban använder utrycket "Sveriges sämsta ljudtekniker"
*Jari nämner något om att han varit sjöman.
*Jari pratar om knivar.
*Robban säger -Det är dags för reklam
*Robban har gått över tiden och Shabbe är rasande.
*Robban använder utrycket "glöm inte bort att du pratar med nyansernas mästare"..
*Robban använder utrycket "hallå! ingen som orkar vänta"
*Robban använder utrycket "Det har runnit mycket vatten under dom broarna"
*Robban använder utrycket ..och hittar man den inte kan man gåggla.
*Aschberg säger: Ni som har en sån där ny fin dyr telefon.
*Aschberg säger: Nu är det såna där små onanister som håller på och ringer igen.
*Ascherg säger: "Nu vart det lite stark tobak"
*Aschberg säger: "Om inte ringaren sköter sig så fimpar jag honom".
*Aschberg säger: "det får du gå in på det där gåggel och söka vidare på".
*Aschberg säger: "Det var så länge sen att jag hade cellstoff i byxorna"
  • Robban säger: "Nu går vi ner för minnenas allé"
  • Robban asgarvar.
  • Erik "Jerka" drar ett uselt skämt.
Citera
2012-10-24, 13:12
Medlem
.-.-.s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15660935.ab

En dömd kvinnmördare får terapi av Eva i direktsändning, det här tycker jag va riktigt lågt, sånt här kan nog bara hända i Sverige, eva sitter och snackar om att vi ska förlåta honom nu, han har avtjänat sitt straff.

Idioten ser sig inte ens som nån mördare än, han känner sig dömd av en rasistisk rätt, pinsamt äckligt.
Citera
2012-10-24, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15660935.ab

En dömd kvinnmördare får terapi av Eva i direktsändning, det här tycker jag va riktigt lågt, sånt här kan nog bara hända i Sverige, eva sitter och snackar om att vi ska förlåta honom nu, han har avtjänat sitt straff.

Idioten ser sig inte ens som nån mördare än, han känner sig dömd av en rasistisk rätt, pinsamt äckligt.

Vem är han?
Citera
2012-10-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
En mer verklighetsfrånvänd EGENkär människa har jag aldrig lyssnat på tror jag. Det var roligt när nån kille ringde in och lackade ur för att hon alltid skulle prata om hur mycket hon tjänar och att hon bor i bostadsrätt. Då vart hon sur och sa att hon tagit upp det 1 gång. Hon glömmer typ vad hon har sagt dagen innan och i program innan dess.

Att hon tjänar bra och bor i bostadsrätt och att hon är så priviligerad har jag hört minst 20 gånger sedan några månader tillbaka de få gånger man orkat lyssna på häxan.

Sen finns det massor av exemplen på när hon pratar emot sig själv. Ena dagen säger hon en sak som hon dagen efter är helt tvärtemot på något konstigt sätt. Eller så är det att i en situation är det helt OK att göra på ett sätt men i en annan situation inte alls. Men i grunden hör dessa båda situationer ihop. Vet inte hur jag ska förklara det på ett bättre sätt, det är typ som att hon säger att hon hatar mobbare. Sen sitter hon och berättar hur hon garvat åt folk i bussen, SVENNEkärringar och Svenskar är helt EFTERblivna. Ja osv. Mobbning som hon sysslar med. Men ifrågasätter någon henne, ja då är det tydligen inte så, för då är det massan batikhäxor som är förtryckta och dom kan inte mobba. Ja ni hör ju hur det låter.

Alla hennes argument blir bara en stor jävla grötig röra jämt. Sen har hon sjukt dåliga bisittare för jämnan. När till och med han Simon Lundberg är bäst så är det nått som är fel.

Men då radio1 är på för det mesta i bilen så väntar man alltid på att någon kul inringare kommer och försöker säga åt henne att hon inte ska sitta som 26-27 årig "privligerad" icke student eller utbildad journalist och ska prata skit om Sverige, arbetare samt att sätta ringare på plats.

Hon blir ju sur för minsta lilla.
haha. så sant så.

Glömde en grej hon sa igår.
Radioprogrammet heter ju faktiskt samma nman som mig och det handlar om mig och vad JAG tycker i olika frågor.

MTG måste göra sig av med henne och ta in nån mer intressant människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in