Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-29, 15:29
  #1
Medlem
Jag har haft feber i två dagar nu och haft för djävliga nätter. Det som händer är att jag halvt drömmer halvt är vaken och fastnar i något som hänt under dagen, vilket förvanskas och ändras till en jävligt jobbig dröm-loop som spelas upp om och om igen.

Men jag fick precis en idé. Om man kollar på porr resten av dagen, läser massa porr-historier på nätet osv. Finns det inte då en rätt god chans att nattens dröm-loop blir av sexuell natur? Jag är väl inte direkt porr-sugen just nu men för en porr-dröm-loop upplevelse så är det kanske värt det.

Är det här en bra idé tror ni? Och vilken sorts porr borde man titta på / inte titta på?
Citera
2011-09-29, 15:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vilkenkille
Jag har haft feber i två dagar nu och haft för djävliga nätter. Det som händer är att jag halvt drömmer halvt är vaken och fastnar i något som hänt under dagen, vilket förvanskas och ändras till en jävligt jobbig dröm-loop som spelas upp om och om igen.

Men jag fick precis en idé. Om man kollar på porr resten av dagen, läser massa porr-historier på nätet osv. Finns det inte då en rätt god chans att nattens dröm-loop blir av sexuell natur? Jag är väl inte direkt porr-sugen just nu men för en porr-dröm-loop upplevelse så är det kanske värt det.

Är det här en bra idé tror ni? Och vilken sorts porr borde man titta på / inte titta på?

Du borde väl titta på den sortens porr du vill drömma om?

Så här funkar väl drömmar för alla, även när man är frisk?
Citera
2011-09-29, 15:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Du borde väl titta på den sortens porr du vill drömma om?

Så här funkar väl drömmar för alla, även när man är frisk?

Fast de här feberdrömmarna har hittils vart jävligt absurda och konstiga, mycket mer så än vanliga drömmar som man har när man är frisk.
Citera
2011-09-29, 16:04
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
E&S--Drömmar
//mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback