Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-28, 18:51
  #1
Medlem
TheZoigs avatar
Hej. Jag gjorde en tråd här för runt två veckor sen om att göra slut med min dåvarande flickvän.

Nu är det så att jag har mått skit under dessa två veckor, och försökt få mig själv att inte prata med henne, men än så länge har det inte funkat.

Vi gick ut och åt en gång och hon kysste mig, men sen sa jag att detta aldrig skulle funka, och "dissade" henne igen.

Nu är det så att jag inte orkar vara utan henne.. vad tror ni hon kommer tänka om jag försöker kyssa henne, och ta tillbaka henne?

mvh
Citera
2011-09-28, 18:54
  #2
Medlem
footfuckingmasters avatar
svårt att svara på utan att veta vad för typ av tjej det är.
Citera
2011-09-28, 18:58
  #3
Medlem
TheZoigs avatar
Rätt så "mobbad" tjej. Hon har runt 7-8 vänner och nån ytlig. Hon var mobbad upp tills hon börja 7an/8an.
Hon kan vara rätt irriterande ibland. Hon är smart, söt & snygg. Inte den roligaste tjejen direkt.
Bråkade rätt mycket för att hon bara sa saker utan att tänka hela tiden, uppförde sig som ett litet barn. Jag konfrontera (stavning?) henne två-tre gånger och det var jobbigt. Hon gråter rätt ofta. Rätt så deprimerad, men det är jag med.

Hoppas detta hjälpte.
Citera
2011-09-28, 18:59
  #4
Medlem
Jag är rädd att hon vänder på smeten om du försöker kyssa henne, med andra ord så tror jag att hon kommer att ta bollen ifrån dig om du gör detta. Prata med henne istället och ge en liten hinnt om vad du känner så ser du direkt hur hon reagerar och sen agerar du bara utefter det.

EDIT: Jag står fast vid mitt tips efter att ha läst ditt senaste inlägg. Du får tillbaka henne om du vill, frågan du ska ställa dig är inte om du ska kyssa henne eller inte utan om det verkligen är värt det. Tänk över det flera gånger, vad som är rätt vet bara du.
__________________
Senast redigerad av Silver.Haze 2011-09-28 kl. 19:01.
Citera
2011-09-28, 19:09
  #5
Medlem
Citat:
Hon kan vara rätt irriterande ibland. Hon är smart, söt & snygg. Inte den roligaste tjejen direkt.
Bråkade rätt mycket för att hon bara sa saker utan att tänka hela tiden, uppförde sig som ett litet barn. Jag konfrontera (stavning?) henne två-tre gånger och det var jobbigt. Hon gråter rätt ofta. Rätt så deprimerad,

Nu känner jag inte henne men det verkar inte direkt som någon pangbrud?
Citera
2011-09-28, 19:25
  #6
Medlem
Julmurres avatar
Skit i henne bara.

Du vet innerst inne att du borde släppa henne.

Må Piss. Det hör till. Om ett tag mår du bättre.
Citera
2011-09-28, 19:42
  #7
Medlem
B-rudars avatar
Har det inte funkat första gången så lär det inte funka igen. När man är borta ett tag från en person så minns man oftast antingen bara de bra eller de dåliga sakerna, du minns väl främst de bra sakerna vilket leder till att du vill ha tillbaka henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback