Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-27, 12:21
  #1
Medlem
Hejsan! Jag ber om ursäkt om jag felplacerat denna tråd.

För ca 2 år sedan började jag chatta med en kille från Belgien. Vi satt en del vid msn med video och allt. Tyckte han var jättefin och allt.
Sedan så slutade vi höra av oss, hade han på facebook och allt men ingen kontakt under lite mer än ca ett års tid.
Nu för några månader sedan så började vi chatta igen (på facebook då). Han har iaf. planerat en Sverige resa i augusti till oktober nästa år och vill träffa mig då.
Frågan är bara: Ska jag träffa honom? Här är en liten lista varför jag oroar mig en aning:

- När han skriver så är det väldigt dålig engelska, är det något som är normalt i Belgien. Hans modersmål är franska.
- Han frågar inte speciellt mycket om mig. Saker som vad jag pluggar/jobbar, om min familj.. Intressen. Rätt så basala saker tycker jag om man vill lära känna dem innan man träffas.
- Det var inte lika mycket förut men han skriver att han älskar mig och att jag är den enda för honom osv...
- Han har tydligen bara haft en flickvän och är oskuld (20 år). Han verkar inte heller speciellt intresserad av att skaffa någon. Ungefär att han väntar på att träffa mig osv...
- Han var tydligen i Sverige i sommar.. Men de bilder hans vän lagt upp visar tydligt att de är i Norge. Haha! Det albumet är även döpt "Sweden trip 2011". Varför döper man albumet på engelska..?

Här är en lista på saker som gör att jag ser honom mer "normal":

- Han verkar ha normalt med vänner... Profilen på facebook känns inte fake. Han blir taggad i bilder och det finns mycket på honom. Jag kan också se att han har sina bröder under familj och sånt.
- Han ser vääldigt bra ut.
- Han verkar ha ett jobb. Dock så vet jag inte om han också pluggar eller så...

Så vad tror ni? Kille med kompisar, ser bra ut och allt. Men kan han vara.. psykopat eller något? Jag menar om man är oskuld och ser ut som han ?! X) haha...
Citera
2011-09-27, 12:27
  #2
Medlem