2011-09-27, 00:05
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneyJackson
Nej, faktiskt helt bokstavligt att de inte har lust till sex.

Jag menade att "torr fitta" är motsvarigheten.
Citera
2011-09-27, 00:07
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Ja, särskilt vid ägglossning men jag blir även jävligt kåt när jag har mens. Det är sexigt och se en man helt nedsmetad med mitt mensblod i ansiktet.
jag tror några av de manliga skribenterna precis kastade upp sin kvällsmat.
Citera
2011-09-27, 00:08
Medlem
hur kan man vara kåt men inte våt?
måste ju vara nått medicinsk problem då elr?
Citera
2011-09-27, 00:08
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Om det är meningslöst för dig så förstår jag inte varför du diskuterar det.
Jävligt bra fråga (även fast det inte var någon direkt fråga). Har inget svar på det faktiskt.

Citat:
Ja, särskilt vid ägglossning men jag blir även jävligt kåt när jag har mens. Det är sexigt och se en man helt nedsmetad med mitt mensblod i ansiktet.
...och där kan vi nog med 100 % sannolikhet säga att detta runtliggande som Vinet pladdrar om, endast sker i hennes huvud.
Citera
2011-09-27, 00:09
Medlem
StoneyJacksons avatar
Citat:
Jag menade att "torr fitta" är motsvarigheten.
Då missuppfattade du mig. Med "motsvarighet" menade jag det vanligast förekommande sexuella problemet hos kvinnor, som ju är bristande sexlust.

Sedan konstaterade jag det besynnerliga sammanträffandet i detta. Mäns problem är att de inte kan, men vill. Kvinnors problem är att de inte vill, men kan.
Citera
2011-09-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyDay
Kan kalla mig själv en slampa isf, Men sen är det en helt annan sak att jag får dem jag vill ha, ( hög självkänsla ). Du måste va en av det fula slaget.
hahah åååh gubben du har inte tänkt på att det finns miljoner osäkra tjejer därute som skiter på riktigt hur du ser ut så länge du bara visar ett intresse för dom? nä jag är åt det vackra och sexiga-hållet. tack ändå för din mobbade analys
Citera
2011-09-27, 00:12
Medlem
rottenbones avatar
Citat:
Ja, det är verkligen en "unik" plats.

Det har du säkert inte upptäckt. Prova att låta en, i allmänhetens ögon, attraktiv man gå ut och fråga tio valfria kvinnor om de vill ha sex med honom. Upprepa samma procedur fast med en attraktiv kvinna som frågar tio män. Vem kommer få flest positiva svar?

I och för sig....

Fast om alla kvinnor har ägglossning så..

Citat:

På tal om 4chan
Citera
2011-09-27, 00:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzo14
Om en nyckel öppnar många lås är det en master key.
Ett lås som öppnas av alla nycklar är ett dåligt lås...

Och snubbar som är rädda för sexuellt frigjorda brudar har små kukar.
Citera
2011-09-27, 00:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Var har jag skrivit att man ska göra bedömningen på det kriteriet? Citera mig gärna.

Jag pratar inte om icke-promiskuösa. Jag pratar om promiskuösa. Om vi vet att personen är promiskuös så ger det en större sannolikhet för otrohet. Om vi inte vet så kan vi givetvis inte uttala oss. Det gäller alla kriterier man kan tänkas ha. Vet vi inte att personen är ful så kan vi inte välja bort den på grund av det heller.

Varför inte?
Vad talar du inte om säger du?

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Om du väljer en promiskuös istället för en icke-promiskuös som partner så är sannolikheten större att din partner är otrogen.

Och fortfarande nej - undersökningen säger inte det du vill att den skall säga.

Edit:
Dels har icke promiskuösa också gentypen, dels saknar många frigjorda gentypen;
Citat:
"These [gene-behavior] relationships are associative, which means that not everyone with the genotype will have one-night stands or commit infidelity. Indeed, many people without this genotype still have one-night stands and commit infidelity," Garcia said. "The study merely suggests that a much higher proportion of those with this genetic type are likely to engage in these behaviors."

Read more: Study: Promiscuity, infidelity may be in the genes - Pittsburgh Tribune-Review
http://www.pittsburghlive.com/x/pitt...#ixzz1Z6F0VNeb

Dels talar den om beteende i det förflutna - historik, inte om framtida beteende - det finns således inget som säger vad som händer när dessa stadgar sig, eller hur otrogna/lösaktiga de icke-promiskuösa i undersökningen blir i framtiden.

Undersökningen är gjort på ungdomar - inte människor som kan ge facit från ett liv.
Citat:
Researchers analyzed the DNA of 181 young adults who provided a complete history of their sexual activity and intimate partnerships.
Read more: Study: Promiscuity, infidelity may be in the genes - Pittsburgh Tribune-Review http://www.pittsburghlive.com/x/pitt...#ixzz1Z6Fw51eR
Senast redigerad av micro113 2011-09-27 kl. 00:23.
Citera
2011-09-27, 00:16
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Då missuppfattade du mig. Med "motsvarighet" menade jag det vanligast förekommande sexuella problemet hos kvinnor, som ju är bristande sexlust.

Sedan konstaterade jag det besynnerliga sammanträffandet i detta. Mäns problem är att de inte kan, men vill. Kvinnors problem är att de inte vill, men kan.

Nej. Man kan faktiskt vara kåt och vilja som kvinna men inte kunna p g a torr fitta.
Citera
2011-09-27, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Och snubbar som är rädda för sexuellt frigjorda brudar har små kukar.

kul
Citera
2011-09-27, 00:18
Medlem
Citat:
Nej. Man kan faktiskt vara kåt och vilja som kvinna men inte kunna p g a torr fitta.

men asså hur går det till?
när jag e kåt får jag stånd borde vara samma grej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in