2025-07-22, 01:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Bara dom som inte får sex med en sådan kvinna. Jag har aldrig blivit skambelagd eller inte blivit respekterad av killarna jag haft sex med. Det hände när jag var oerfaren och dålig på att njuta av sex, inte nu.
Nu vill dom ses igen, snacka och en del vill inleda förhållande.

Du är gammal och infertil. Därmed inaktuell.
Citera
2025-07-22, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Blev du dåligt behandlad när du var oerfaren och dålig på att njuta av sex?

Ja såklart var det lögner och ointresse. Dom hade ju inte så mycket att förlora på att bli av med mig.
Citera
2025-07-22, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Dåligt gissat. Får mycket bättre killar nu än som ung.
Citera
2025-07-22, 05:47
Medlem
Citat:

Hon är 36-37 år. Så knappast infertil. Än har hon några fertila år framför sig. Och är hon gammal och inaktuell, vad är då du, som påstår dig vara kring 60? Lastgammal och super-extremt-inaktuell?

Nejdå, du får nog tänka om och ta in vad Lejondrottningen skriver. Hon bidrar med sitt kvinnliga perspektiv till debatten.

I övrigt stämmer det som står i trådstarten, iaf bland vissa grupper. Tjejer och kvinnors sexualitet skambeläggs. Som vore det något fult att kvinnor känner stark attraktion för en man och vill ha sex med honom för njutnings skull.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-22 kl. 05:50.
Citera
2025-07-22, 06:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du ljuger igen. Hur många dödsfall har inceldåd orsakat jämfört med islamisktisk terror? Bara 9-11 tog över 4000 dödsoffer. När du relativiserar på detta sätt så försvarar du islamistisk terror. Vad annars kan man vänta sig av svenska värdelösa kvinnor som kommer att få sina döttrar och efterkommande att bli sexslavar i kalifatet. Gnäll inte sen bara!

Sluta tramsa och förvränga allt man skriver.
Citera
2025-07-22, 08:43
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
TS skrevs 2011 och inget har hänt sen dess. Tvärtom, killar och män skambelägger tjejer och kvinnor som njuter av sex som aldrig förr. Eller iallafall en viss kategori av killar och män.

Hur ser den skambeläggningen ut år 2025? Uppriktig fråga.
Citera
2025-07-22, 09:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Hur ser den skambeläggningen ut år 2025? Uppriktig fråga.

Så uppriktig är din fråga troligen inte.

Hela jävla manosfären + MAGA pungar ut och loopar att tjejer och kvinnor,/"The modern woman", är horor, damage goods, förstörda, lösaktiga, att de har legat med 30 olika män innan 20 och är totalt jävla värdelösa osv osv osv. Detta har du såklart koll på.

Män och killar är så jävla besatta av att sprida en massa rykten om tjejer och kvinnor. Allting handlar om kontroll och skrämselpropaganda.
Senast redigerad av Jenny9 2025-07-22 kl. 09:28.
Citera
2025-07-22, 09:36
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Så uppriktig är din fråga troligen inte.

Hela jävla manosfären + MAGA pungar ut och loopar att tjejer och kvinnor,/"The modern woman", är horor, damage goods, förstörda, lösaktiga, att de har legat med 30 olika män innan 20 och är totalt jävla värdelösa osv osv osv. Detta har du såklart koll på.

Män och killar är så jävla besatta av att sprida en massa rykten om tjejer och kvinnor. Allting handlar om kontroll och skrämselpropaganda.

Du är mer välbevandrad inom manosfären än vad jag är men är det inte rimligt att uttrycka att man tycker det är oattraktivt med kvinnor som haft många partners?

Att kalla kvinnor för horor och helt jävla värdelösa tror jag dock är väldigt ovanligt, i alla fall utanför anonyma forum som Flashback. Kan du länka till ett svenskt klipp där det sker?
Citera
2025-07-22, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon är 36-37 år. Så knappast infertil. Än har hon några fertila år framför sig. Och är hon gammal och inaktuell, vad är då du, som påstår dig vara kring 60? Lastgammal och super-extremt-inaktuell?

Nejdå, du får nog tänka om och ta in vad Lejondrottningen skriver. Hon bidrar med sitt kvinnliga perspektiv till debatten.

I övrigt stämmer det som står i trådstarten, iaf bland vissa grupper. Tjejer och kvinnors sexualitet skambeläggs. Som vore det något fult att kvinnor känner stark attraktion för en man och vill ha sex med honom för njutnings skull.

Du är så verklighetsfrånvänd att man inte tror det är möjligt. Jag vet inte hur det var på 80-talet när du var ung men i alla fall de senaste 25 åren så har det varit MÄNS sexualitet som skambelagts, å det grövsta, i allt från media och populärkultur till rättsväsende och utbildning. Medan kvinnors sexualitet ständigt och så länge jag kan minnas hyllats som något fint, vackert och sofistikerat osv.

Mäns sexualitet = fult
Kvinnors sexualitet = fint

Det har du kärnan i dagens kultur, Sverige 2025 och minst ett par decennier bakåt.

För övrigt så är män "aktuella" betydligt längre än kvinnor. En man på 50-60 år kan mycket väl befinna sig i sin statusmässiga peak, medan en kvinna i motsvarande ålder har passerat bäst före datum med 20-30 år. Lär dig skillnaden mellan män och kvinnor.

Som kvinna på 37 år sjunger man definitivt på sista versen. En man på 37 år däremot är fortfarande att betrakta som ung. Förnekar man detta gör man sig bara löjlig.
Citera
2025-07-22, 10:37
Medlem
Citat:
Vi har haft för många terrordåd utförda av incels för att jämföra dem med kvinnor som har sex. Islamistiska terrorister är gruppen som gruppen incels står närmast.

Ca 30 % av alla unga män är incels. Du menar alltså att 1 av 3 unga män är att jämföra med islamistiska terrorister?
Citera
2025-07-22, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Du är så verklighetsfrånvänd att man inte tror det är möjligt. Jag vet inte hur det var på 80-talet när du var ung men i alla fall de senaste 25 åren så har det varit MÄNS sexualitet som skambelagts, å det grövsta, i allt från media och populärkultur till rättsväsende och utbildning. Medan kvinnors sexualitet ständigt och så länge jag kan minnas hyllats som något fint, vackert och sofistikerat osv.

Mäns sexualitet = fult

Det har du kärnan i dagens kultur, Sverige 2025 och minst ett par decennier bakåt.

För övrigt så är män "aktuella" betydligt längre än kvinnor. En man på 50-60 år kan mycket väl befinna sig i sin statusmässiga peak, medan en kvinna i motsvarande ålder har passerat bäst före datum med 20-30 år. Lär dig skillnaden mellan män och kvinnor.

Som kvinna på 37 år sjunger man definitivt på sista versen. En man på 37 år däremot är fortfarande att betrakta som ung. Förnekar man detta gör man sig bara löjlig.

Statusmässiga peak? Ingen bragd att kunna få golddiggers.
En 37-årig man har passerat sitt bäst-före-datum för länge sedan.
Citera
2025-07-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Mäns sexualitet = fult

Det som skambeläggs är sexualbrott som framförallt män gör sig skyldiga till. Men att begå sexualbrott är inte manlig sexualitet. Vad som också skambeläggs är sexköp. Att köpa sex är dock inte manlig sexualitet.

Män som ägnar sig åt normala, lagliga sexuella aktiviteter såsom: ons, kks, flera sexpartners osv skambeläggs inte. De ses som normala män och kan tom ses upp till.

Men kvinnor som ägnar sig åt normala, lagliga sexuella aktiviteter skambeläggs. Och ses som slampor, spermahinkar etc.

Och givetvis skambeläggs även kvinnor som begår sexbrott eller köper sex. Eller säljer sex.

Kvinnor ska helst vara kyska oskulder och bara ha pliktroget sex med sin make. För att ses som en fin och bra kvinna.

Blev det tydligare för dig så?

Kom igen. Du vet lika väl som jag att 36-37 åriga kvinnor är fertila. Och det var det det hela handlade om. Du hade inte vågat ligga med en 36-37 årig kvinna utan preventivmedel, det är ett som är säkert.

Och en 36-37 åring är inte gammal. Så som 60- åriga WW ville framhäva.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-22 kl. 11:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in