• 1
  • 2
2011-09-26, 13:20
Medlem
InteLagoms avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fxhwCIqZ2Xc

Samma UFO typ som har sätts överallt i världen. Här rör dom sig ytterst medvetet och formationen ändras hela tiden. Ser ut att vara ca 20 stycken ljus.

Svårt att se att den skulle vara fejk eller att ljusen är ballonger pga formationen.

Som vanligt bestämmer individen vad han ska tro på!
Citera
2011-09-26, 13:32
Bannlyst
Mm, ja det är ufon. Eller hur var det nu igen? Hur kan folk ens tro på såndant?
Citera
2011-09-26, 13:53
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeThuKa
Mm, ja det är ufon. Eller hur var det nu igen? Hur kan folk ens tro på såndant?

Sluta kritisera oss. Kritisera filmerna.
Citera
2011-09-26, 14:19
Medlem
Bland kommentarerna så säger folk även att chile råkade ut för ett stort strömavbrott i samband med att föremålen sågs.
Citera
2011-09-26, 14:25
Medlem
Zeke Wargs avatar
Vad jag inte fattar i sammanhanget är varför inte dessa landar, kliver ur och artigt hälsar. De bara sitter kvar i sina farkoster och är så hemliga av sig. Det känns inte juste. Anser jag.

Kliv ur, för fan, och var lite sociala!
Citera
2011-09-26, 14:33
Medlem
Bra film ser inte ut som någon förfalskning. 1:59 och framåt ska man kolla för innan det är inte filmen något speciell.
Citera
2011-09-26, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke Warg
Vad jag inte fattar i sammanhanget är varför inte dessa landar, kliver ur och artigt hälsar. De bara sitter kvar i sina farkoster och är så hemliga av sig. Det känns inte juste. Anser jag.

Kliv ur, för fan, och var lite sociala!
Men tänk om det inte finns något därinne, vad om ufot är en biologisk form och inte ett farkost som vi tror är det enda som kan ta sig utanför planeterna. Håller med dig annars.
Citera
2011-09-26, 15:12
Medlem
doc2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Men tänk om det inte finns något därinne, vad om ufot är en biologisk form och inte ett farkost som vi tror är det enda som kan ta sig utanför planeterna. Håller med dig annars.

Vad som är ännu märkligare är att inte dessa UFO:s visar sig dagtid någon gång. Jag menar, de värdesätter ju knappast sin anonymitet genom att lysa upp halva himlen varje gång de visar sig.

Eller så är det svårare att fejka videos i dagsljus...
Citera
2011-09-26, 15:23
Medlem
Tycker att det ser ut som att ljusen befinner sig på ett berg.
Citera
2011-09-26, 15:29
Medlem
SpinRoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc2
Vad som är ännu märkligare är att inte dessa UFO:s visar sig dagtid någon gång. Jag menar, de värdesätter ju knappast sin anonymitet genom att lysa upp halva himlen varje gång de visar sig.

Eller så är det svårare att fejka videos i dagsljus...

Finns ju väldigt många videor med UFOn i dagsljus också. Sök bara lite på YouTube! Dessutom om du skulle åka till en främmande planet som du inte har en aning om hur befolkningen och teknologin där är, i ett rymdskepp skulle du helst åka på natten eller på dagen?

Till ämnet så skulle jag vilja citera någon gammal NASA-forskare's ord: "Det finns mist 10 miljoner planter runt om i universum där liv kan finnas. De kan vara långt efter oss i utveckling som små organismer eller långt före oss i utvecklingen. Dessa 10 miljoner planeter kommer troligtvis att öka då teknologin att hitta planter förstärks hela tiden"
Citera
2011-09-26, 15:31
Medlem
SpinRoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpinRox
Finns ju väldigt många videor med UFOn i dagsljus också. Sök bara lite på YouTube! Dessutom om du skulle åka till en främmande planet som du inte har en aning om hur befolkningen och teknologin där är, i ett rymdskepp skulle du helst åka på natten eller på dagen?

Till ämnet så skulle jag vilja citera någon gammal NASA-forskare's ord: "Det finns mist 10 miljoner planter runt om i universum där liv kan finnas. De kan vara långt efter oss i utveckling som små organismer eller långt före oss i utvecklingen. Dessa 10 miljoner planeter kommer troligtvis att öka då teknologin att hitta planter förstärks hela tiden"

UTOMJORDINGAR FINNS! Chansen att de är så pass före oss i teknologin och att de hittar vår planet är väldigt troligt då det faktiskt finns så mycket liv runt om i universum!
Citera
2011-09-26, 15:34
Medlem
SpinRoxs avatar
Såg att jag just råkade citera mitt eget inlägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto