2011-09-24, 21:58
Medlem
Jag råkade se skådisen Göran Forsmark inne i Sundbyberg idag. Han såg verkligen ut att ha haft bättre dagar. Hade inte riktigt lyckats få på sig kläderna på avsett sätt, och han försökte prata med helt okänt folk som råkade befinna sig i hans väg.

Det kan ju i och för sig vara någon ny slags inspelning av dolda kameran där kändisar skall gå runt och se ut som lodisar, men någon kamera lyckades jag inte se, och det han bor strax intill så man kanske inte borde spela in sådant på hemmaplan.

Göran har bl.a. varit med i Jägarna och Solstorm, men för er som ändå inte vet vem han är kan ni titta till vänster på denna bild:

http://www.finestlight.se/imageGalle...003&pageNum=57
Citera
2011-09-24, 22:14
Medlem
Knotknets avatar
Han har spelat pedofil några gånger i TV hr jag för mig och han är jävligt bra på att se äcklig ut. Alkis känns som ett natuirligt karraktärsdrag hos den här mannen.
Citera
2011-09-25, 00:20
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdst
Jag råkade se skådisen Göran Forsmark inne i Sundbyberg idag. Han såg verkligen ut att ha haft bättre dagar. Hade inte riktigt lyckats få på sig kläderna på avsett sätt, och han försökte prata med helt okänt folk som råkade befinna sig i hans väg.

Det kan ju i och för sig vara någon ny slags inspelning av dolda kameran där kändisar skall gå runt och se ut som lodisar, men någon kamera lyckades jag inte se, och det han bor strax intill så man kanske inte borde spela in sådant på hemmaplan.

Göran har bl.a. varit med i Jägarna och Solstorm, men för er som ändå inte vet vem han är kan ni titta till vänster på denna bild:

http://www.finestlight.se/imageGalle...003&pageNum=57

Han ser ju jävligt försupen ut på bilden så han hade nog inte en nykter dag när du såg honom.
Citera
2011-09-25, 16:24
Medlem
Nu är jag chockad..........!!!!!....
En skådespelare med alkoholproblem....!!!!...
Citera
2011-11-15, 22:06
Medlem
SuperGeezers avatar
En färsk rapport om Göran Forsmark. Jag skulle igår eftermiddag åka med ett tåg från Hallsberg mot Mjölby då jag såg en luggsliten figur som jag uppfattade pinkade mot ett brofundament i närheten av spår 1. Den luggslitne figuren var mycket riktigt Göran Forsmark! När han gick förbi mig på perrongen osade han som en sämre vinbodega vid stängningsdags. Väl på tåget satt jag mig så långt ifrån vår skådespelare som möjligt. Han rumlade vid ett tillfälle genom tåget, påtagligt ostadig, i jakt på en toalett. När han kom ut från toaletten utbrast han högt "Lazarus!" så det nästan skallrade i rutorna. Han kanske var "in character" eller höll på att repetera en roll? Forsmark klev sedemera av tåget i Motala.
Citera
2013-06-04, 10:29
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Jätteaktuellt men.. han jobbade som expedit på Systemet innan han började med skådespeleriet.
Citera
2013-09-29, 01:46
Medlem
had0cs avatar
han är ju från gällivare så det är ett under att han bara är försupen.. vid den åldern om man är härifrån så brukar man varit död i 20år.
Citera
2014-05-09, 06:40
Medlem
Kan bara säga att Göran håller kvar vid sin nedslitna image...
Jag var på Pitchers pub i Linköping i onsdags 7/5, kom dit vid sju och redan då var han rejält på örat och raglade omkring. Han var där i sällskap med ytterligare fyra män som pratade norrländska och som alla såg rätt slitna ut. Han gick omkring utan skor och uppträdde som han ägde hela stället, när han gick stoppade han ned en av vinflaskorna de beställt in i en plastkasse och tog med sig därifrån.

Tilläggas kan att han hade det största Gällivarehäng på jeansen jag nånsin sett, men med tanke på var han kommer ifrån kanske det inte är så konstigt...
Citera
2016-11-08, 11:28
Moderator
Schlesiens avatar
Görans karaktär i SVT Midnattssol är riktigt sliten, kallas Spalten och saknar framtänder. Jag tyckte gluggen såg äkta ut. Blev jag lurad eller har Göran förlorat framtänderna och fått manus skräddarsytt?
Citera
2016-11-08, 15:05
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Görans karaktär i SVT Midnattssol är riktigt sliten, kallas Spalten och saknar framtänder. Jag tyckte gluggen såg äkta ut. Blev jag lurad eller har Göran förlorat framtänderna och fått manus skräddarsytt?
Sparen, är det.

Jag tänkte också på det och kollade något klipp från senaste avsnittet nu igen, det där han klättrade upp i ett träd och föll ner. När han ligger ner på marken ser man att två tänder fattas och ytterligare en och annan är halv/trasig däremellan.

Det skulle förvåna mig om de har trickat det på något sätt. Jag försökte googla fram lite nya bilder på honom, hittade bl.a. några från en premiärvisning av serien, men han håller ju munnen stängd numera, på alla lite nyare bilder. Kanske av en anledning då.
Citera
2016-11-09, 02:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag har stött på den gubben några gånger. Han har då alltid varit full som fan, de gångerna jag träffat honom. Han har mest troligen alkoholproblem. Det var dock några år sedan jag såg honom senast.
Jag har även sett honom uppträda live en gång men då var han mest troligen nykter, verkade inte allt för full den gången.
Citera
2016-11-09, 11:00
Medlem
han får ju alltid spela lite bakom flötet.
han har ett utseende som liksom passar för det.
han gör det bra men det kanske inte är så där jättekul att få samma typer av roller hela tiden beroende på ens utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in