2016-11-09, 16:07
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Sparen, är det.
(...)
Mitt misstag, tack för korrigeringen!

Då finns det väl ingen relation mellan rollkaraktärens namn och Görans tänder.
Citera
2016-12-02, 05:19
Medlem
Jag knegade på Norrlandståget för 10 år sedan och hade Forsmark i restaurangvagnen mellan Luleå och Gällivare, och otrevligare människa träffade jag då inte den veckan. Han tjöta om att han hade varit ner till Luleå och gjort voice over åt någon reklamfilm (minns att det gick någon där man klart och tydligt kunde känna igen hans röst, kan ha varit Skellefteåkraft kanske) och skulle dricka champagne. Han gnällde över att det bara fanns plastglas, konstigt nog gurglade han inget om att det ju inte var i närheten av champagne som serverades utan nå råttpiss-cava snarare. Resan mellan Luleå och Gällivare tar väl typ 2,5 timmar och han peta i sig 6 små champisflaskor och vart knappt märkbart påverkad. Satt och läste nå manus hela vägen. Tydligen hade han paja foten för den va i ett paket och han gick med kryckor. När han stigit av prata jag och mina kollegor om honom och han hade tydligen för vana att bli klapp ca 100% av gångerna han reste och förde ibland ett jävla liv.
Med tanke på den kalaskula han gått och skaffat sig ihop med det lurviga exteriören så behöver man ju inte vara beteendevetare för att dra slutsatsen att han är rå-alkis.
Alltså skulle jag säga att risken är överhängande att tänderna lossnat på rikt. Han kan ju ha gjort en Jim Carrey, han tog ju bort en gammal lagning av en lossnad tandflisa för Dum och Dummare...
Alltså, det skulle krävas många miljoner innan man skulle vilja spela in en kärleksscen ihop med honom
Citera
2016-12-05, 19:57
Medlem
Forsmark har bott i Luleå under princip hela sommaren. Förmodligen för att spela in Midnattssol i Kiruna. Han har bott på hotell Savoy och setts i restaurangen/baren full nästan varje kväll. Har själv stött på han varje gång man varit där och då har han varit riktigt på lyset.
Citera
2016-12-06, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Forsmark har bott i Luleå under princip hela sommaren. Förmodligen för att spela in Midnattssol i Kiruna. Han har bott på hotell Savoy och setts i restaurangen/baren full nästan varje kväll. Har själv stött på han varje gång man varit där och då har han varit riktigt på lyset.

Savoy ligger dessutom bara 20 m från Systembolaget så det låter som ett taktiskt rätt val.
Citera
2016-12-07, 01:44
Medlem
Götepallbocks avatar
Har även sett herr Forsmark bli ivägledd av ordningsvakt i tunnelbanan T-centralen för nåt år sen, rejält på fyllan och riktigt gapig ☺
Mitt i veckan var det med..
Citera
2016-12-07, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
han får ju alltid spela lite bakom flötet.
han har ett utseende som liksom passar för det.
han gör det bra men det kanske inte är så där jättekul att få samma typer av roller hela tiden beroende på ens utseende.

Forsmark var väl med i Under ytan också som sällsynt slemmig torsk som försöker köpa Johanna Sällström i ett p-hus på Malmskillnadsgatan, bra spelat av båda två förresten men Forsmark har varit riktigt bra i en massa olika filmer, mest som slusk.

3:50 in i klippet, riktigt bra skådisar men Forsmark övertygar mest som vidrig typ
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2016-12-07 kl. 02:45.
Citera
2019-02-20, 18:35
Medlem
Göran Forsmark är en riktig fitta.
Citera
2019-02-20, 19:58
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Göran Forsmark är en riktig fitta.
Utveckla gärna.
Citera
2019-02-20, 20:57
Medlem
Sonnenwendes avatar
Han var på surströmmingsfesten på Sturehof 2018 och läste en humoristisk dikt. Skjortan var inte knäppt ordentligt och magen hängde ut. Såg inte värst vackert ut, gav intryck av att han inte riktigt hade koll på sig själv. Av tråden av döma så känns alkisbeteckningen riktig.
Citera
2019-02-21, 01:34
Medlem
Vanstertrollets avatar
När man läser den här tråden känns det som att hans senaste karaktär "Bullen" i säsong 3 av Leif & Billy speglar hans tillstånd i verkligheten. Han spelar sig själv helt enkelt
Citera
2019-02-21, 01:57
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Götepallbock
Har även sett herr Forsmark bli ivägledd av ordningsvakt i tunnelbanan T-centralen för nåt år sen, rejält på fyllan och riktigt gapig ☺
Mitt i veckan var det med..

Men det är väl inget konstigt att vara på lyset mitt i veckan? eller hur menar du?
Citera
2019-02-21, 02:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han var på surströmmingsfesten på Sturehof 2018 och läste en humoristisk dikt. Skjortan var inte knäppt ordentligt och magen hängde ut. Såg inte värst vackert ut, gav intryck av att han inte riktigt hade koll på sig själv. Av tråden av döma så känns alkisbeteckningen riktig.

Forsmark har dessutom arbetat på Systembolaget för en herrans massa år sen så att han är alkoholen trogen på äldre dar känns väl ändå rätt naturligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in