Jag knegade på Norrlandståget för 10 år sedan och hade Forsmark i restaurangvagnen mellan Luleå och Gällivare, och otrevligare människa träffade jag då inte den veckan. Han tjöta om att han hade varit ner till Luleå och gjort voice over åt någon reklamfilm (minns att det gick någon där man klart och tydligt kunde känna igen hans röst, kan ha varit Skellefteåkraft kanske) och skulle dricka champagne. Han gnällde över att det bara fanns plastglas, konstigt nog gurglade han inget om att det ju inte var i närheten av champagne som serverades utan nå råttpiss-cava snarare. Resan mellan Luleå och Gällivare tar väl typ 2,5 timmar och han peta i sig 6 små champisflaskor och vart knappt märkbart påverkad. Satt och läste nå manus hela vägen. Tydligen hade han paja foten för den va i ett paket och han gick med kryckor. När han stigit av prata jag och mina kollegor om honom och han hade tydligen för vana att bli klapp ca 100% av gångerna han reste och förde ibland ett jävla liv.
Med tanke på den kalaskula han gått och skaffat sig ihop med det lurviga exteriören så behöver man ju inte vara beteendevetare för att dra slutsatsen att han är rå-alkis.
Alltså skulle jag säga att risken är överhängande att tänderna lossnat på rikt. Han kan ju ha gjort en Jim Carrey, han tog ju bort en gammal lagning av en lossnad tandflisa för Dum och Dummare...
Alltså, det skulle krävas många miljoner innan man skulle vilja spela in en kärleksscen ihop med honom