2010-01-09, 11:45
Medlem
Bolides avatar
Det var beklagligt. Tack för svaret!
Citera
2010-01-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cochabamba
vilken parfym tycker du doftar starkast? Herrparfymer

Starkast... starkt som i hemskt, kväljande eller? Isåfall Kouros och Fahrenheit. Opium är dock en damdoft men den går inte heller av för hackor... *brrr*
Citera
2010-01-10, 09:04
Medlem
cochabambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pearly_
Starkast... starkt som i hemskt, kväljande eller? Isåfall Kouros och Fahrenheit. Opium är dock en damdoft men den går inte heller av för hackor... *brrr*
tack! dvs , man märker av de lättast och de sitter i längst?
oberoende nu om det är goda lukter eller ej
Citera
2010-01-10, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cochabamba
tack! dvs , man märker av de lättast och de sitter i längst?
oberoende nu om det är goda lukter eller ej

Haha, ja absolut. Vad ska du med dem till?
Citera
2010-01-12, 03:25
Medlem
lafemmefatales avatar
Miss Dior Chérie som jag började använda igår är nog definitivt min nya favoritdoft. Fy satan vad gott den doftar, helt sanslöst. En väldigt söt och kvinnlig doft som garanterat håller i timmar (då man känner doften som har på sig själv).
Citera
2010-01-12, 12:40
Medlem
Wzzys avatar
Kör på Armanis aqua di gio. Tjejerna verkar gilla den, får ofta hör att jag luktar gott. Har nog med att den inte är så stark.
Citera
2010-01-12, 16:03
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pearly_

Kouros, fyfan.. där har du en modern klassiker - i en ICKE positiv benämning
Citera
2010-01-12, 17:54
Medlem
Kan rekommendera fyra parfymer som jag använder för tillfället, alla luktar riktigt nice, 5/5. Gå ner till en parfym affär och testa alla fyra. Spruta en gång på olika ställen på armen: handleden och armvecket funkar bra. Det tar typ 20minuter innan den luktar som bäst. Det är också värt att investera i mer än en parfym tycker jag. Kul att variera sig lite.

paco rabanne 1 million

armani code

jean paul gaultier le male

diesel only the brave

"Code" och "1 milion" luktar bäst enligt mig, sen "only the brave" och sist "la male" då den kan vara lite väl söt och att många andra använder den är ett litet minus det med.

http://img46.imageshack.us/img46/1186/dsc00853q.jpg
Senast redigerad av Michael87 2010-01-12 kl. 18:00.
Citera
2010-01-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael87
Kan rekommendera fyra parfymer som jag använder för tillfället, alla luktar riktigt nice, 5/5. Gå ner till en parfym affär och testa alla fyra. Spruta en gång på olika ställen på armen: handleden och armvecket funkar bra. Det tar typ 20minuter innan den luktar som bäst. Det är också värt att investera i mer än en parfym tycker jag. Kul att variera sig lite.

paco rabanne 1 million

armani code

jean paul gaultier le male

diesel only the brave

"Code" och "1 milion" luktar bäst enligt mig, sen "only the brave" och sist "la male" då den kan vara lite väl söt och att många andra använder den är ett litet minus det med.

http://img46.imageshack.us/img46/1186/dsc00853q.jpg

Vill inte komma med pekpinnar här men rekommenderar att testa max två dofter samtidigt, och då en på varje handled. Helst en åt gången, annars blandar man ihop dom..
Citera
2010-01-14, 18:13
Medlem
Koolaids avatar
Testa Profumums dofter; rena kvalitetsdofter som sitter länge.

Av de jag har så är Acqua di Sale fantastisk men deras övriga dofter är inte långt efter någon av dem. Åtminstone inte av de 4 jag äger.

Finns numera på LuckyScents site - dyra men väl värt pengen.

Köp en flaska och sluta lukta traktor vetja!
Citera
2010-01-14, 18:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Testa Profumums dofter; rena kvalitetsdofter som sitter länge.

Av de jag har så är Acqua di Sale fantastisk men deras övriga dofter är inte långt efter någon av dem. Åtminstone inte av de 4 jag äger.

Finns numera på LuckyScents site - dyra men väl värt pengen.

Köp en flaska och sluta lukta traktor vetja!
Tycker Victrix är den bästa doften från Profumum. Finns även att köpa på Cow i Sthlm.
Citera
2010-01-14, 22:23
Medlem
J.Bergs avatar
Köpte hem mig Zirh Ikon, otroligt god doft! Om jag minns rätt så blev den årets parfym 2009 i Café, också. Rekomenderas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in