2012-06-01, 21:53
Medlem
Levrones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Såg att Aqua di Gio har kommit ut i EDP. Någon som provat? Ogillar orinalet, men testa kan man alltid göra.

Jag har en liten sample av den, har bara testat en gång men kan säga att jag gillar den mer än originalet.
Den är inte lika fräsch, inte lika stark och den håller sig närmare huden, tycker den känns mer bekväm att ha på sig än originalet.
Annars ganska lika
Citera
2012-06-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levrone
Jag har en liten sample av den, har bara testat en gång men kan säga att jag gillar den mer än originalet.
Den är inte lika fräsch, inte lika stark och den håller sig närmare huden, tycker den känns mer bekväm att ha på sig än originalet.
Annars ganska lika
Jo, håller med, provade den idag. Ingenting för mig fortfarande men kan se att den tilltalar lika många som orginalet, som bara kanske vill ha något lite annorlunda.
Citera
2012-06-02, 01:40
Medlem
Citat:
Såg att Aqua di Gio har kommit ut i EDP. Någon som provat? Ogillar orinalet, men testa kan man alltid göra.

Kan du länka till den nya. Hittar bara den gamla vanliga.

Edit: Hittade nog den
http://www.kicks.se/giorgio-armani/acqua-di-gio-essenza-edp-p19137
Senast redigerad av Mattej 2012-06-02 kl. 01:42.
Citera
2012-06-02, 03:26
Medlem
Psyko Dads avatar
Har äntligen bestämt mig för en väldigt speciell doft som jag gått & prövat länge & nu äntligen kommit fram till att jag vill ha den.
Finns bara att köpa på ett enda ställe i sthlm så imorgon=Shoppa.
Den kommer från Parfum by profumum & hade ett ytterst knepigt namn men jag kan verkligen rekommendera deras dofter då de innehåller ett högt parfymkoncentrat vilket jag behöver då min hud äter verkligen upp parfym annars.
Citera
2012-06-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har äntligen bestämt mig för en väldigt speciell doft som jag gått & prövat länge & nu äntligen kommit fram till att jag vill ha den.
Finns bara att köpa på ett enda ställe i sthlm så imorgon=Shoppa.
Den kommer från Parfum by profumum & hade ett ytterst knepigt namn men jag kan verkligen rekommendera deras dofter då de innehåller ett högt parfymkoncentrat vilket jag behöver då min hud äter verkligen upp parfym annars.
Utan tvekan, PbP har riktigt trevliga dofter för alla.
Minns inte heller namnet på den doft jag riktigt gillade, men den skulle påminna om medelhavet med inslag av havsnoter, salt och typ lime/bergamont...
Senast redigerad av Ritinkin 2012-06-02 kl. 12:24.
Citera
2012-06-03, 01:56
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Utan tvekan, PbP har riktigt trevliga dofter för alla.
Minns inte heller namnet på den doft jag riktigt gillade, men den skulle påminna om medelhavet med inslag av havsnoter, salt och typ lime/bergamont...
De är ju inte så lite speciella för jag kommer på mig själv att hela tiden försöka sniffa på mig själv av välbehag.
Citera
2012-06-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
De är ju inte så lite speciella för jag kommer på mig själv att hela tiden försöka sniffa på mig själv av välbehag.
Då vet man att doften är rätt
Citera
2012-06-03, 17:45
Medlem
j1nxs avatar
Tjena folkens, Är ute efter en billig parfym som luktar cocos. Vore grymt om någon visste någon!

Hittade denna provparfym hemma idag när jag städade och jävlar vad gott den luktade! Vilken Hugo Boss är det?

http://imageshack.us/photo/my-images/685/iphone067u.jpg/

Bättre bild kan fixas.
Citera
2012-06-03, 17:55
Medlem
irrblosss avatar
Någon som testat Tom Fords Tuscan Leather? Jag är inte så överdrivet förtjust i läderdofter, men blev lite sugen på att testa efter att ha läst både positiva och negativa kommentarer om den. Några påstår att den doftar kokain, hur nu det doftar...
Citera
2012-06-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Tjena folkens, Är ute efter en billig parfym som luktar cocos. Vore grymt om någon visste någon!

Hittade denna provparfym hemma idag när jag städade och jävlar vad gott den luktade! Vilken Hugo Boss är det?

http://imageshack.us/photo/my-images/685/iphone067u.jpg/

Bättre bild kan fixas.
Hugo Boss Orange Man
http://blog.olyafirst.com/wp-content/uploads/2010/12/orlando-bloom-hugo-boss-orange-campaign.jpeg
Citera
2012-06-03, 18:20
Medlem
Xius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Någon som testat Tom Fords Tuscan Leather? Jag är inte så överdrivet förtjust i läderdofter, men blev lite sugen på att testa efter att ha läst både positiva och negativa kommentarer om den. Några påstår att den doftar kokain, hur nu det doftar...

Djup läderdoft som en gammal läderfåtölj, med en mycket angenäm pepprighet. Jag är inte heller en fan av läderdofter, men denna skulle jag defintivt kunna köpa hem en flaska av. Betyg 9/10
Citera
2012-06-03, 18:23
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Hugo Boss Orange Man
http://blog.olyafirst.com/wp-content/uploads/2010/12/orlando-bloom-hugo-boss-orange-campaign.jpeg

Ett tag ska du ha, vet du någon parfym som luktar kokos eller vanilj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in