2009-12-24, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS

Vad tycker du om Armani Code parfymen? Vill fan inskaffa mig en sådan, har bara inte hunnit fått prova den ännu!

Jag gillar den skarpt! Lite "manlig" träig doft. Har sålt den både till yngre o äldre män Prova!
Citera
2009-12-25, 12:49
Medlem
Tropexs avatar
Fick Bruno Banani - Magic Man i julklapp och undrar vad folk tycker om den? Killarna i tråden verkar gilla den men vore kul att se vad tjejerna tycker.
Citera
2009-12-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Fick Bruno Banani - Magic Man i julklapp och undrar vad folk tycker om den? Killarna i tråden verkar gilla den men vore kul att se vad tjejerna tycker.

Vi har inte BB där jag jobbar. Men har hört mkt gott om den, så får smita in på nån annan affär o provsniffa den, haha
Citera
2009-12-25, 13:37
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pearly_
Vi har inte BB där jag jobbar. Men har hört mkt gott om den, så får smita in på nån annan affär o provsniffa den, haha

Gör du det i dagarna vore hett, kikar tillbaka här ibland.
Citera
2009-12-25, 15:34
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Jag gillar den skarpt! Lite "manlig" träig doft. Har sålt den både till yngre o äldre män Prova!

Jo så fort butikerna börjar öppna igen ska köpa en sådan (åtminstone testa).
Citera
2009-12-26, 00:45
Medlem
rZs avatar
Van Gils (svart flaska) rekommenderar jag till alla män. Personlig favorit.

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS121946z/van-gils-%28121946%29.png
Citera
2009-12-26, 17:58
Medlem
Tänkte köpa en parfym på nätet. Har luktat på Acqua di Gio, gillar den skarpt. Men är lite inne på Armani Code for Men, men vet dock inte hur den luktar.
Frågan är, passar Code for Men till en pojkspoling som mig? Är 22 år och oerhört manlig.
Citera
2009-12-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Tänkte köpa en parfym på nätet. Har luktat på Acqua di Gio, gillar den skarpt. Men är lite inne på Armani Code for Men, men vet dock inte hur den luktar.
Frågan är, passar Code for Men till en pojkspoling som mig? Är 22 år och oerhört manlig.

Citat:

Svårt att förklara exakt hur den luktar, men du får väl springa in på Åhlens eller nåt och prova den innan om du inte vill chansa..
Citera
2009-12-27, 06:15
Medlem
Hej!

Jag söker en hyfsat tung, kryddig doft, som passar det mörka halvåret.

Kruxet är att jag har ingen aning om vart jag ska börja leta.

Jag tar tacksamt emot tips, gärna flera olika så att jag har några att jämföra när man väl har tagit sig till butiken.
Citera
2009-12-27, 08:25
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Van Gils (svart flaska) rekommenderar jag till alla män. Personlig favorit.

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS121946z/van-gils-%28121946%29.png

Van Gils har ett flertal schyssta dofter. Favoriterna pendlar för mig hela tiden men min favvo just nu är DG "The One"
Citera
2009-12-27, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harmonix
Hej!

Jag söker en hyfsat tung, kryddig doft, som passar det mörka halvåret.

Kruxet är att jag har ingen aning om vart jag ska börja leta.

Jag tar tacksamt emot tips, gärna flera olika så att jag har några att jämföra när man väl har tagit sig till butiken.

Här är några förslag.
Davidoff Adventure
Dior Homme Intense
Dior Fahrenheit
Burberry London
Citera
2009-12-27, 11:01
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve

Ouuff ja. Köpte hem en sådan igår, visste inte heller hur det luktade men när jag öppnade och drog två klick på mig så blev jag riktigt nöjd, även folk i min omgivning blev det.

5/5 Rekommenderas starkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in