Fick Bruno Banani - Magic Man i julklapp och undrar vad folk tycker om den? Killarna i tråden verkar gilla den men vore kul att se vad tjejerna tycker.
Fick Bruno Banani - Magic Man i julklapp och undrar vad folk tycker om den? Killarna i tråden verkar gilla den men vore kul att se vad tjejerna tycker.
Vi har inte BB där jag jobbar. Men har hört mkt gott om den, så får smita in på nån annan affär o provsniffa den, haha
Tänkte köpa en parfym på nätet. Har luktat på Acqua di Gio, gillar den skarpt. Men är lite inne på Armani Code for Men, men vet dock inte hur den luktar.
Frågan är, passar Code for Men till en pojkspoling som mig? Är 22 år och oerhört manlig.
Tänkte köpa en parfym på nätet. Har luktat på Acqua di Gio, gillar den skarpt. Men är lite inne på Armani Code for Men, men vet dock inte hur den luktar.
Frågan är, passar Code for Men till en pojkspoling som mig? Är 22 år och oerhört manlig.
Citat:
Ursprungligen postat av pearly_
Jag gillar den skarpt! Lite "manlig" träig doft. Har sålt den både till yngre o äldre män Prova!
Svårt att förklara exakt hur den luktar, men du får väl springa in på Åhlens eller nåt och prova den innan om du inte vill chansa..
Ouuff ja. Köpte hem en sådan igår, visste inte heller hur det luktade men när jag öppnade och drog två klick på mig så blev jag riktigt nöjd, även folk i min omgivning blev det.