2012-05-21, 09:26
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Vad hr ni för åsikter om Viktor&Rolfs senaste doft Spicebomb? Tycker den påminner aningen om TV av Tom Ford, men bara lite...

Nästan så att man vill prova Antidote igen. Den doften vill jag minnas vara ganska komplex.

Testade Spicebomb för några månader sedan men blev ganska besviken. Alldeles för söt och "vaniljig" för min smak. Känner ganska direkt om det är något jag ev skulle kunna uppskatta men den kändes tyvärr inte aktuell för min del. Då tycker jag Antidote är bättre. Har en balm av den och anser att den har en relativt egen doft till skillnad mot Spicebomb.
Citera
2012-05-21, 13:34
Medlem
DuranDurans avatar
Hej!

Jag är ung och söker efter en riktigt manlig doft! Är Giorgio Armani Acqua di Gio det tycker ni?
iaf, tipsa på!
Citera
2012-05-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Hej!

Jag är ung och söker efter en riktigt manlig doft! Är Giorgio Armani Acqua di Gio det tycker ni?
iaf, tipsa på!
Välj AdG om du vill dofta som 90% av Sveriges ungdomar. Välj någonting annat om du inte vill det. Det är svårt att ge en rekomendation till någon som bara säger de vill ha något manligt. Manligt om i äldre gubbe? Typ CK Obsession?
Citera
2012-05-24, 18:36
Medlem
har en liten fråga här!

Är intresserad av att inhandla en Chanel Edition Blanche, men har ingen aning om vart man kan inhandla det.

Någon som vet om den finns på vanliga Kicks-butiker eller liknande. Kanske någon internetsida (gärna svensk då jag vill ha snabb leverans) ?

Kan ej ta mig in till Stockholm btw (för långt).
Citera
2012-05-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vindex
har en liten fråga här!

Är intresserad av att inhandla en Chanel Edition Blanche, men har ingen aning om vart man kan inhandla det.

Någon som vet om den finns på vanliga Kicks-butiker eller liknande. Kanske någon internetsida (gärna svensk då jag vill ha snabb leverans) ?

Kicks ska ha den inne, samt andra butiker som säljer parfym. Bara fråga där du vet att parfym säljs.
Citera
2012-05-25, 08:25
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindex
har en liten fråga här!

Finns här också -> http://www.grandparfym.se/chanel-allure-homme-edition-blanche-edt-concentr%C3%A9e-p-2847-c-820.aspx
Citera
2012-05-25, 17:51
Medlem
Söker något nytt till sommaren, vill dofta fräscht och gott helt enkelt, helst något som alla andra inte har. (Acqua Di Gio t.ex.)
Citera
2012-05-25, 18:06
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markserilo
Söker något nytt till sommaren, vill dofta fräscht och gott helt enkelt, helst något som alla andra inte har. (Acqua Di Gio t.ex.)
Då byter du ut Di Gio mot di Parma och lägger Colonia Essenza på slutet. Har snabbt blivit min favorit dessa heta dagar.
Citera
2012-05-25, 21:07
Medlem
David Beckham parfym, vilken?

Tjenare, Jag har använt samma parfym i ca 2 år och nu så känner jag att det är dags att förnya sig.
Jag hade tänkt att köpa någon av David Beckham's parfymer då jag har hört att dom ska vara ganska billiga och riktigt "goa", det enda problemet är att det finns ca 10 olika parfymer (trodde att det bara fanns en). Så därför tänkte jag kolla med er vilken utav hans parfymer som ni skulle rekommendera.
Berätta gärna varför jag ska välja just den.

Tack på förhand
Citera
2012-05-25, 21:27
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markserilo

Jag gillar Issey Miyakes Sport, somrigt fräsch och en ny bekantskap för mig (lanserad i mars i år).
Citera
2012-05-25, 21:52
Medlem
Joperos avatar
Är det någon som har någon härlig doft att rekommendera? De fyra parfymerna som jag har och använder är 1Million, La Male, Armani Code, Yves Saint Laurent L'Homme, så finns det någon som är kunnig och kan rekommendera någon grym parfym? Nu vet ni ju fyra stycken som jag tycker om, så ni vet "stilen".
Citera
2012-05-25, 22:13
Medlem
Köp Axe om du ändå ska köpa en skit parfym! Dra ner till kicks och lukta lite, fråga även personalen om vad som kan rekommenderas. Sedan letar du reda på någon ra parfymhemsida
(tex. vivamondo.se eller nordicfeel.se) och beställer den därifrån mycket billigare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in