2009-12-12, 03:21
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte85
Köpte faktiskt den för ett tag sen. Har aldrig fått en så positiv respons från det motsatta könet när de gäller parfym. Kan bero på att inte varenda jävel använder den plus att den doftar riktigt gott.

Så +1 på Bruno banani - pure man
Inte förvånad, Pure Man doftar fruktansvärt manlig. Helt klart 10/10!
Citera
2009-12-12, 07:58
Medlem
irrblosss avatar
Det var väldigt vad Pure Man hypas här då . Kan erkänna att jag aldrig testat den, det enda jag provsniffat från Bruno Banani var Basics for Men - och den sög så enormt mycket att jag sedan dess hållit mig långt borta från allt vad Bruno Banani heter. Är fortfarande lite skeptisk då Bruno Banani brukar stå bredvid fjortisdofter från Adidas, Mexx och Beckham.

Ta inte det här på fel sätt, men ungefär hur gamla är ni som gillar den? Jag blev faktiskt uppriktigt nyfiken på doften, men visar det sig att ni är runt 18 så är det inte värt besväret att leta upp och provsniffa den för då vet jag att jag ändå inte skulle gilla den .
Citera
2009-12-12, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Kolla in Basenotes.

Tack! aldrig sett den sidan förr men den var jättebra
Citera
2009-12-12, 13:27
Medlem
irrblosss avatar
Nu har jag varit och testat Pure Man. Blev inte alls imponerad, den luktade väldigt syntetiskt och billig fjortis precis som den andra Bruno Banani-doften jag testade för längesen. Den hör hemma hos Rusta eller Överskottsbolaget. En styggelse för näsan.
Citera
2009-12-12, 19:01
Medlem
Finns det någon svensk återförsäljare av Creed? Jag menar, man skulle ju vilja prova innan man kanske få för sig för att köpa sin en flaska? Hur många Creed finns det, egentligen?
Citera
2009-12-12, 19:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Finns det någon svensk återförsäljare av Creed? Jag menar, man skulle ju vilja prova innan man kanske få för sig för att köpa sin en flaska? Hur många Creed finns det, egentligen?
NK har några Creed, Revivekliniken har lite större utbud. Tror dock inte alla Creeds dofter finns i Sverige. Bois du Portugal beställde jag från Strawberrynet. Creed som märke är lite överskattat, men deras Green Irish Tweed är helt underbar .
Citera
2009-12-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
NK har några Creed, Revivekliniken har lite större utbud. Tror dock inte alla Creeds dofter finns i Sverige. Bois du Portugal beställde jag från Strawberrynet. Creed som märke är lite överskattat, men deras Green Irish Tweed är helt underbar .

Okej, tack så mycket!
Citera
2009-12-12, 23:49
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nu har jag varit och testat Pure Man. Blev inte alls imponerad, den luktade väldigt syntetiskt och billig fjortis precis som den andra Bruno Banani-doften jag testade för längesen. Den hör hemma hos Rusta eller Överskottsbolaget. En styggelse för näsan.
Haha, det var synd och märkligt att du tyckte det. Fullkomligt älskar den och detsamma gör de två karlar jag köpt den till. Ja, båda är fullvuxna parfymfantaster över 40 år och inga Adidas-fjortisar!
Citera
2009-12-13, 00:01
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Haha, det var synd och märkligt att du tyckte det. Fullkomligt älskar den och detsamma gör de två karlar jag köpt den till. Ja, båda är fullvuxna parfymfantaster över 40 år och inga Adidas-fjortisar!
Tur att smaken är som baken då .
Citera
2009-12-13, 18:30
Medlem
Jag är benägen att hålla med Irrbloss ang. "Pure Man". Doftar mycket syntetiskt, svagt och alldeles för "sportigt". Men ja, alla har vi olika smak.
Citera
2009-12-15, 00:03
Medlem
Labaratas avatar
Någon som kan tipsa om någon bra och billig parfym? Känns bara onödigt att lägga ut 600 för en 50ml flaska som man ändå kommer tröttna på efter ett tag.
Citera
2009-12-19, 12:31
Medlem
Synergys avatar
Undrar om det är lönande att köpa parfymer i de där paketen de säljer på Åhléns nu eller efter jul

Kommer de reas mer efter jul måntro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in