Citat:
Ursprungligen postat av
nuedetkrig
Håller helt med här, de flesta av mina vänner tycker om parfymer som luktar fräscht. Jag själv är ganska ny till hela detta universum av parfymer, men när man väl börjat så utvecklar man någon form av uppskattning till parfymer som inte endast "luktar fräscht".
Tycker Grey Vetiver är en sjukt bra doft och jag är ung. Men det är många dofter som disskuteras flitigt här som unga inte tycker om. Jag till exempel gillar inte GIT vilket är en storfavorit bland många.
Sedan är jag själv inte speciellt förtjust i Bleu de Chanel och har inte luktat på L'Eau d'Issey Pour Homme så kan ej riktigt utala mig om den.
Om du letar efter parfym så skulle det vara bra att beskriva vilket syfte du vill ha parfymen (jobb, skola, utekväll etc)
Sant! Trodde jag gjorde det
Kommer använda den på dagarna hemma, på jobbet (där jag är i ensam kille) och i skolan till hösten där det antagligen kommer vara mer kvinnor också.
Jag vill ha en parfym "för andra" så att säga, om ni fattar vad jag menar? Som min tjej gillar, som hennes polare gillar osv
Eftersom de jag haft hittilst inte varit så "omtyckta" bland de flesta.